Ви тут: ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА
^Нагору
Психологічна служба ліцею №26 – це спільна діяльність практичного психолога та соціального педагога.
Основною метою діяльності психологічної служби є забезпечення та підвищення ефективності педагогічного процесу з метою компетентнісного самовдосконалення вчителя і учня, захист ментального здоров’я і соціального благополуччя, психологічна підтримка всіх учасників освітнього процесу.
Робота психологічної служби здійснюється за такими основними напрямками: діагностичний, корекційний, консультативний, організаційно-методичний, просвітницький та профілактичний, відповідно до головних завдань та методичної мети.
Планування діяльності психологічної служби здійснюється відповідно до таких основних документів:Положення про психологічну службу України - Наказ від 22.05.2018 року № 509 зареєстровано в Міністерстві юстиції України 31 липня 2018 року за № 885/32337, Законами України: “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, “Про дошкільну освіту”, “Про запобігання та протидію домашньому насильству” (із змінами, внесеними згідно із Законами № 2671-8 від 17.01.2019, № 2849-9 від 13.12.2022, № 3022-9 від 10.04.2023), листа МОНУ від 21.08.2023 № 1/12492-23 “Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти у 2023/2024 навчальному році”, “Про типову документацію працівників Психологічної служби у системі освіти України” від 24.07.2019 року №1/9-477, “Деякі питання щодо створення у 2019-2020 навчальному році безпечного освітнього середовища, формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок” від 27.06.2019 року №1/9-414, “Про надання психологічної допомоги учасникам навчально-виховного процесу” від 11.03.2014 року № 1/9-135, “Щодо взаємодії педагогічних у навчальних закладах та взаємодії з іншими органами і службами щодо захисту прав дітей” від 28.10.2014 року № 1/9-557, “Щодо запобігання торгівлі людьми в умовах воєнної агресії” від 25.03.2022 № 1/3663-22, Постанови Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021 р. №957 “Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти” (із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 483 від 26.04.2022, № 979 від 30.08.2022).