^Нагору

320541
Сьогодні
Вчора
Цього тижня
За весь час
123
184
1091
320541

Ваш IP: 52.91.90.122
Сьогодні: 15-12-2018

Банери

Науково-методична тема шкільного методичного об’єднання учителів учителів української мови та літератури:

"Компетентнісний підхід як сучасна методологічна орієнтація у навчанні та вихованні молодого покоління"

 

IMG 0047

 

 

Склад ШМО:

1. Ящук С.О.

2. Гожа А.А.

3. Заруцька В.М.

4. Залізняк О.Т.

5. Гелета В.Г.

6. Пекунова О.Л.

7. Сидорук Т.М.

 

Візитна картка вчителів-словесників

 

Нас – семеро.

 

Усі ми різні, а  тому й  разом цікаво.

 

Одноманітність? Ні! Це не про нас!

 

 

У нас єдина мета:

 

-         зробити кожен свій урок уроком життя;

-         очищати душі дітей, облагороджувати їхні серця засобами рідного слова й ідеалами краси та духовності.

 

 

 

Це завдання ми реалізовуємо шляхом застосування:

 

 

-         активних та інтерактивних методів навчання;

-         створення мовних моделей певних життєвих ситуацій;

-         опорних конспектів;

-         ситуативних та асоціативних завдань;

-         моделювання навчальних занять на інтегрованій основі;

-         лінгвістичних і літературознавчих ігор;

-         методу проектів;

-         театралізованого читання та декламації.

 

 

Девіз учителів - словесників:

 

«Цінності – це не те, за що сплачуємо, а те, заради чого живемо»

(Ленгле)        

 

 

 

 

 

 

  

 

ПЛАН

шкільного методичного об’єднання учителів учителів української мови та літератури на 2018-2019 н.р.

 

І засідання

Дата проведення 29 cерпня 2018 р.

Час проведення 10.00 год.

Компетентнісний вимір навчання української мови та літератури у 2018-2019н.р.:  

досягнення, проблеми, тенденції.

 

Форма проведення. Педагогічна майстерня.

План

  1. Аналіз роботи методичного об’єднання за минулий навчальний рік та завдання вчителів-словесників, обговорення плану роботи методичного об’єднання на 2018-2019 н.р.

(звіт керівника м/о Заруцької В.М.).

  1. Перспективи розвитку мовно-літературної освіти в контексті Концепції «Нової української школи» та викладання української мови та літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2018–2019 н. р.,аналіз внесених змін до програм (інформація заступника директора з навчально-методичної роботи Ящук С.О. ).
  2. Від компетентного вчителя до компетентного учня.Ознайомлення з рекомендаціями МОН України щодо організації навчально-виховного процесу у 2018-2019 н.р. (повідомлення керівника м/о).
  3. Дотримання вимог наступності між початковою ланкою та 5 класом. Підсумки ДПА та ЗНО (Пекунова О.Л., Гелета В.Г.).
  4. Календар пам’ятних дат та експозиція новинок художньої та науково-методичної літератури (експрес-оглядМайданович С.Р., бібліотекар).

Практична частина

Форма проведення. Творча лабораторія.

1.Робота в групі. Колективне створення презентації з навчально-   методичної теми школи( члени м/о ).

2.Методичне моделювання.

Спільне укладання

-         календарних планів;

-         позакласних заходів до Дня української писемності;

-         Дня рідної мови;

-         Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка;

-         олімпіад, конкурсів із української мови та літератури;

-         показових уроків учителів школи, які атестуються, відповідно до нової проблемної теми школи.

3.Завдання на наступне засідання та підготовка до психолого-педагогічгого семінару- практикуму «Компетентний учитель-компетентний учень. Основні компетентності учнів загальноосвітньої школи:шляхи їх формування та розвитку» .

 

 

 

 

ІІ засідання

Дата проведення 4 грудня 2018р.

Час проведення 15.00 год.

        

     Компетентний учитель-компетентний учень. Основні компетентності учнів загальноосвітньої школи:шляхи їх формування та розвитку

Форма проведення. Обговорення проблеми в загальному колі.

План

1.Компетентісно спрямована освіта - сучасний орієнтир навчально-виховного процесу (Заруцька В.М.).

2.Мотив, самомотивація, мотивація - як засоби спонукання учнів до продуктивної пізнавальної діяльності на уроках мови та літератури

(Гелета В.Г.).

3.Позитивні мотиви в освіті. Механізми і прийоми формування мотивації в ході навчальної діяльності (Гожа А.А.).

4.Психологічний супровід учнів в процесі формування мотивацій. Система способів підвищення позитивної навчальної мотивації (Пекунова О.Л.,

шкільний психолог).

5.Огляд фахових новинок з теми «Компетентнісно спрямована освіта - сучасний орієнтир навчально-виховного процесу»

(Майданович С.Р.,бібліотекар)

Практична частина

Форма проведення. Круглий стіл.

1.Майстер-клас. Як мотивувати учнів до читання художніх творів ( керівник м/о Заруцька В.М.)

2.Уроки- покази. Клас, тема, самоаналіз (учителі - словесники).

3.Круглий стіл. Аналіз творчих аспектів показових уроків із виробленням методичних рекомендацій (члени м/о).

4.Обмін досвідом. «Форми, методи та прийоми роботи з обдарованими дітьми». Обговорення стану підготовки учнів до предметної олімпіади, конкурсу знавців рідної мови імені Петра Яцика, мовно - літературного конкурсу імені Тараса Шевченка (члени м/о).

5.План. Підготувати та провести виховні, позакласні заходи згідно окремого плану (члени м/о та вчителі).

6.Консультації з питань методичної роботи (Ящук С. О.)

7.Завдання на наступне засідання з теми «Підвищення рівня навчальної мотивації учня - основа формування ключових та предметних компетентностей школярів».


 

НВК №26 © 2014