^Нагору

438426
Сьогодні
Вчора
Цього тижня
За весь час
59
761
2583
438426

Ваш IP: 3.235.74.184
Сьогодні: 02-04-2020

Банери

Науково-методична тема шкільного методичного об’єднання учителів учителів української мови та літератури:

"Компетентнісний підхід як сучасна методологічна орієнтація у навчанні та вихованні молодого покоління"

 

IMG 0047

 

 

Склад ШМО:

1. Ящук С.О.

2. Гожа А.А.

3. Заруцька В.М.

4. Залізняк О.Т.

5. Гелета В.Г.

6. Пекунова О.Л.

7. Сидорук Т.М.

 

Візитна картка вчителів-словесників

 

Нас – семеро.

 

Усі ми різні, а  тому й  разом цікаво.

 

Одноманітність? Ні! Це не про нас!

 

 

У нас єдина мета:

 

-         зробити кожен свій урок уроком життя;

-         очищати душі дітей, облагороджувати їхні серця засобами рідного слова й ідеалами краси та духовності.

 

 

 

Це завдання ми реалізовуємо шляхом застосування:

 

 

-         активних та інтерактивних методів навчання;

-         створення мовних моделей певних життєвих ситуацій;

-         опорних конспектів;

-         ситуативних та асоціативних завдань;

-         моделювання навчальних занять на інтегрованій основі;

-         лінгвістичних і літературознавчих ігор;

-         методу проектів;

-         театралізованого читання та декламації.

 

 

Девіз учителів - словесників:

 

«Цінності – це не те, за що сплачуємо, а те, заради чого живемо»

(Ленгле)        

 

 

  

 

ПЛАН

шкільного методичного об’єднання учителів учителів української мови та літератури на 2019-2020 н.р.

 

І засідання

Дата проведення 30 cерпня 2019 р.

Час проведення 09.00 год.

 

Компетентнісний вимір навчання української мови та літератури у 2019-2020н.р.:досягнення,проблеми,тенденції.

 

Форма проведення. Педагогічна майстерня.

План

1. Аналіз роботи методичного об’єднання за минулий навчальний рік та завдання вчителів-словесників, обговорення плану роботи методичного об’єднання на 2018-2019 н.р. (звіт керівника м/о Заруцької В.М.).

2. Перспективи розвитку мовно-літературної освіти в контексті Концепції «Нової української школи» та викладання української мови та літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2019–2020 н. р., аналіз внесених змін до програм(інформація заступника директора з навчально-методичної роботи Ящук С.О. ).

3. Від компетентного вчителя до компетентного учня. Ознайомлення з рекомендаціями МОН України щодо організації навчально-виховного процесу у 2019-2020 н.р. (повідомлення керівника м/о).

4. Дотримання вимог наступності між початковою ланкою та 5 класом. Підсумки ДПА та ЗНО (Пекунова О.Л., Гелета В.Г. ).

5. Календар пам’ятних дат та експозиція новинок художньої та науково-методичної літератури (експрес-оглядМайданович С.Р., бібліотекар).

                      

ІІ засідання

Дата проведення – 02 грудня 2019р.

Час проведення – 15.00 год.

Розвиток професійної компетентності педагогів- ефективний засіб удосконалення освітнього процесу в закладі      

Форма проведення. Обговорення проблеми в загальному колі.

План

1. Цілі компетентнісної освіти і шляхи формування - сучасний орієнтир навчально-виховного процесу ( Заруцька В.М.).

2. Мотив, самомотивація, мотивація - як засоби спонукання учнів до продуктивної пізнавальної діяльності на уроках мови та літератури (Гелета В.Г.).

3. Позитивні мотиви в освіті. Механізми і прийоми формування мотивації в ході навчальної діяльності (Гожа А.А.).

4. Психологічний супровід учнів в процесі формування мотивацій. Система способів підвищення позитивної навчальної мотивації (Пекунова О.Л., шкільний психолог).

5. Суб’єктивна взаємодія учасників освітнього процесу ( Залізняк О.Т., Сидорук Т.М.)

6. Огляд фахових новинок з теми «Професійне зростання педагога» (Майданович С.Р., бібліотекар)

 

 


Як стати компетентним педагогом?

Саме розв’язанню цього актуального питання був присвячений круглий стіл, за яким зібралися на засідання ШМО філологи НВК №26. Розвиток професійної компетентності педагогів – ефективний засіб удосконалення освітнього процесу в закладі. Стандарти компетентності вчителя, портрет сучасного супермена - «ідеального учителя» -це ключові питання сьогодення.

 

Сьогодні педагогам надано повну свободу. Вимога єдина - виховати і навчити дітей. А як – нехай міркують самі.

 

Теорія досліджує ідеальне, а практика бере реальне. Школа виробляє уроки…Завдяки активній співпраці, співробітництву, взаємодопомозі вчителі Заруцька В., Ящук С., Гожа А., Пекунова О., Гелета В., Сидорук Т., Залізняк О. поділилися думками з досвіду роботи як «вчити, шукати, думати, співпрацювати, аналізувати індивідуально та колективно, використовувати та демонструвати, оцінювати, а головне просто навчитися жити разом: учитель- учень».

f2

f3

f4

f1

 

 

 

 

 

“Учительський карантин”

 

Для вчителів-словесників НВК №26 період карантину проходить дуже насичено. 11 лютого в нашому закладі відбувся семінар для молодих філологів на тему “Сучасний урок української мови та літератури в контексті компетентністної освіти”. Вчителі НВК №26 ділилися своїми надбаннями з молодими колегами, проводили майстер-клас із використання візуальних засобів, прийому афірмації, формування ключових компетентностей на уроках.

IMG11

IMG10

IMG09

IMG08

12 лютого на базі ЗОШ №27 відбувся І тур XVII обласного конкурсу-ярмарку педагогічної творчості, на якому гідно себе зарекомендували представники НВК №26. З гордістю вітаємо з перемогою Пекунову О.Л. (номінація “Українська мова та література” ), Рижко О.С. та Мухомеджанову С.О. (номінація “Зарубіжна література”). Педагоги представили свої найголовніші творчі досягнення та ефективні інноваційні технології навчання.

IMG05

IMG06

 

13 лютого філологи відвідали Літературний музей Уласа Самчука, де відбулася презентація “Невідомий архів Уласа Самчука” від письменника, заслуженого журналіста України – Віктора Мазного. Також учителі ознайомились із вишитою книгою-мініатюрою У.Самчука “Волинь” від рівненської майстрині Олени Медведєвої.

IMG07

IMG04

IMG03

IMG02

IMG01

Отож тиждень приніс із собою багато цікавих заходів, був насиченим, хвилюючим та оригінальним.

                                                 

 

НВК №26 © 2019