^Нагору

382840
Сьогодні
Вчора
Цього тижня
За весь час
77
260
881
382840

Ваш IP: 3.227.254.12
Сьогодні: 19-09-2019

Банери

Науково-методична тема шкільного методичного об’єднання учителів початкових класів:

«Формування ключових компетентностей у молодших школярів»

 

 

Учителі початкових класів

 

№ п/п

Прізвище, ім’я по батькові учителя

Посада

Категорія звання

Науково-методична проблемна тема

 1.

Харковець

Тетяна Дмитрівна

Заступник директора

з навчально – виховної роботи в початковій школі,

учитель початкових класів

Вища категорія, «учитель-методист»

Проблемна тема

Створення умов для розвитку ключових компетентностей учнів через впровадження інноваційних та здоров’язбережувальних технологій в навчально-виховному процесі

 2.

Миргородська

Лариса Анатоліївна

Керівникшкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів,

учитель початкових класів

Вища категорія, «учитель-методист»

Проблемна тема

Розвиток компетентної особистості через інтерактивні та здоров’язбережувальні технології

 3.

Панасюк

Валентина Вікторівна

Учитель початкових класів

Вища категорія, «учитель-методист»

Проблемна тема

Компетентнісний підхід в сучасній системі навчання і виховання учнів.

4. 

Гаприндашвілі

Тетяна Борисівна

Учитель початкових класів

Вища категорія, «учитель-методист»

Проблемна тема

Формування ключових компетентностей шляхом створення і використання мультимедійних презентацій у початковій школі.

 5.

Киричук

Наталія Дмитрівна

Учитель початкових класів

Вища категорія, «учитель-методист»

Проблемна тема

Формування ключових життєвих компетентностей учнів початкових класів шляхом використання інноваційних технологій.

 6.

Колоїз

Надія Григорівна

Учитель початкових класів

Вища категорія, «учитель-методист»

Проблемна тема

Використання сучасних методів навчання для активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках в умовах компетентнісно зорієнтованого навчання

 7.

Поплавська

Оксана Олексіївна

Учитель початкових класів

Вища категорія, «учитель-методист»

Проблемна тема

Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом впровадження новітніх технологій в умовах компетентнісно зорієнтованої освіти.

 8.

Данилюк

Марія Миколаївна

Учитель початкових класів

Вища категорія, «старший вчитель»

Проблемна тема

Формування читацької компетентності молодших школярів.

9. 

Тростюк 

Валентина Євстахіївна

Учитель початкових класів

Вища категорія, «старший вчитель», відмінник освіти

Проблемна тема

Нестандартні форми роботи на уроках як засіб формування комунікативної компетентності учнів початкової школи.

 10.

Садовник

Тетяна Анатоліївна

Учитель початкових класів

Вища категорія, «старший вчитель

Проблемна тема

Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках математики як умова компетентнісного підходу до навчання.

 11.

Дзюбрина

Марія Антонівна

Учитель початкових класів

Вища категорія, «старший вчитель»

Проблемна тема

Формування компетентної особистості шляхом використання інтегрованих методів у навчанні молодших школярів.

 12.

Остапчук

Лідія Борисівна

Учитель початкових класів

Вища категорія, «старший вчитель»

Проблемна тема

Компетентнісний підхід у вивченні української мови в початкових класах.

 13.

Пейко

Ірина Аркадіївна

Учитель початкових класів

Вища категорія, «старший вчитель»

Проблемна тема

Активізація розумової діяльності учнів початкових класів в умовах компетентнісно зорієнтованої освіти.

 14.

Захарчук

Лариса Володимирівна

Учитель початкових класів, учитель інформатики

Вища категорія, «старший вчитель»

Проблемна тема

Розвиток інформаційних компетентностей молодших школярів.

 15.

Павлюк

Віта Юріївна

Учитель початкових класів

Спеціаліст ІІ категорії

Проблемна тема

Формування життєвої компетентності через інтерактивне навчання

 16.

Павлюк

Олена Олегівна

Учитель початкових класів

Спеціаліст ІІ категорії

Проблемна тема

Використання інноваційних технологій для формування ключових компетентностей учнів

 17.

Сидорчук

Тетяна Леонідівна

Учитель початкових класів

Спеціаліст І категорії

Проблемна тема

Розвиток пізнавальної активності молодших школярів як один із аспектів реалізації компетентнісно-орієнтованого підходу.

 18.

Яковець

Наталія Іванівна

Учитель початкових класів

Спеціаліст ІІ категорії

Декретна відпустка по догляду за дитиною

 19.

Кузьмич 

Антоніна

Олександрівна

Учитель початкових класів

Спеціаліст ІІ категорії

Декретна відпустка по догляду за дитиною

 20.

Сидорчук

Ольга Леонідівна

Учитель початкових класів

Спеціаліст

Проблемна тема

Формування життєвих компетентностей на уроках математики через використання елементів диференційованого навчання.

 21.

Дмитрук

Анастасія Ярославівна

Учитель початкових класів

Спеціаліст

Проблемна тема

Компетентнісний підхід до організації навчальної та ігрової діяльності молодших школярів в умовах модернізації освіти

 22.

Троневич

Катерина Валеріївна

Учитель початкових класів

Спеціаліст

Проблемна тема

Формування мовленнєвої компетентності молодших школярів на уроках української мови.

 23.

Люшина

Олена Павлівна

Учитель початкових класів

Спеціаліст

Декретна відпустка по догляду за дитиною

 24.

Борушевська

Оксана Миколаївна

Вихователь групи продовженого дня

Вища категорія

Проблемна тема

Застосування ігор як засобу формування предметних компетентностей молодших школярів.

 25.

Єфрємова

Ірина Миколаївна

Вихователь групи продовженого дня

Спеціаліст

Проблемна тема

Гра як засіб активізації пізнавальної діяльності молодших школярів через інноваційні підходи до особистісно орієнтованого навчання.

 26.

Кобець

Тетяна

Олександрівна

Вихователь групи продовженого дня

---------

Проблемна тема

Формування у молодших школярів ключових компетентностей в ГПД

 

 

Тематика засідань

шкільного методичного об`єднання вчителів початкових класів

на 2018-2019 навчальний рік

 

Засідання І – 29.08.2018р

Форма проведення: Методична нарада

Тема: Особливості організації навчально-виховного процесу( Обговорення програм, вивчення нормативних  документів, які регламентують роботу початкової школи.  План роботи методичногооб'єднання на 2018-2019н. р.)

Зміст

1. Аналіз роботи методичного об'єднаннявчителів початкових класів за2018-2019навчальний рік. ( Звіт Миргородської Л.А.)

2. Обговорення і затвердження плану роботи методоб'єднанняна поточний навчальний рік.  (Члени МО)

3. Опрацювання інструктивно - методичних матеріалів:

 а) особливості організації навчально- виховного процесу в початкових  класах загальноосвітніх навчальних закладів  у 2018-2019 н.р.;

б)навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1-4 класів ( оновлена)

в) ключові тези орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів( лист МОН України від 17.08.2016 р. № 1\9-437)

 г) обговорення вербального оцінювання у 1 та 2 класах;

 д) аналіз програм, підручників для початкової школи на  2018-2019н.р.

е) вимоги до ведення класних журналів.                              ( Члени МО)

ж) огляд новин художньої та науково-методичної літератури. 

Завдання членам МО:

Опрацювати:

1. Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в початкових класах на 2018-2019н.р.

2.Інструктивно-методичні листи, програми, підручники, зошити та посібники для початкової школи. 

Завдання для самоосвітньої роботи між засіданнями:

1)    опрацювати Концепцію «Нова українська школа», затверджену Кабінетом Міністрів України від 14.12.2016 р. № 988;

2)    ознайомитися з наказом МОН України від 13.07.2017 р. № 1021 «Про організаційні питання запровадження Концепції Нової української школи у ЗНЗ І ступеня»;

3)    ознайомитися з проектом Державного стандарту початкової загальної освіти № б/н від 26.07.2017 р.

4)    переглянути сюжет ТРК «Київ» про провадження Нової української школи;

5)    опрацювати Лист МОН України від 07.06.2017 р. № 1/9-315 «Про структуру 2017/2018 н.р. та навчальні плани ЗНЗ»;

6)    ознайомитися з Інформаційним повідомленням від 14.03.2017р. № б/н «Перелік навчальних програм, рекомендованих МОН України, для реалізації варіативної складової навчальних планів у ЗНЗ І ступеня у 2017-2018 н.р.»;

7)    взяти до уваги наказ МОН України № 948 від 05.08.2016 р. «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів ЗНЗ»;

8)    опрацювати «Опис ключових змін в оновлених програмах початкової школи», затверджені рішенням Колегії МОН України від 04.08.2016 р. та оприлюднені на сайті МОН 11.08.2016 р.;

9)    опрацювати Лист МОН України від 09.08.2017 р. № 1/9-436 «Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у ЗНЗ І ступеня у 2017-2018 н.р.»;

10)     ознайомитися з наказом МОН України від 19.08.2016 р. № 1009 «Про внесення змін до наказу МОН України від 21.08.2013р. № 1222»;

11)     опрацювати додаток до наказу МОН України від 19.08.2016р. № 1009 «Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів»;

12)     опрацювати Лист МОН України від 06.09.2016р. № 1/9-464 «Щодо надання деяких роз'яснень з організації навчально-виховного процесу в початковій школі»;

13)  ознайомитися з Листом МОН України від 15.09.2015р. «Щодо дистанційної форми навчання в ЗНЗ»;

 

 

 

 

Засідання ІІ –23.10 2018р.

Форма проведення: Круглий стіл

Тема. Формування громадянської компетентності   молодших школярів

Не питай, що твоя Батьківщина може зробити для тебе, – спитай, що ти можеш зробити для неї.

                                       Джон Кеннеді

1.     Система виховання дітей в Україні за часів розквіту козацтва.

                                                                                   Доповідь Троневич К.В.

2.     Основи формування національної самосвідомості молодших школярів.

                                                                          Доповідь Борушевської О.М.

3.     Аукціон методичних ідей «Форми, методи, засоби національно-патріотичного виховання молодших школярів».

                                                                                                     Члени МО

4.     Актуальний інструктаж «Уроки мужності: виховуємо патріотів».

                                                                                 Доповідь Дмитрук А.Я.

Завдання для самоосвітньої роботи між засіданнями:

1)    опрацювати Концепцію національно-патріотичного виховання дітей та молоді, затверджену наказом МОН України № 641 від 16.06.2015р.;

2)    опрацювати додаток до наказу МОН України № 641 від 16.06.2015р. «Методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання у ЗНЗ»;

3)    опрацювати Лист МОН України 1/9-413 від 27.07.2017 р. «Про деякі питання щодо організації виховної роботи у навчальних закладах у 2017/2018 н. р.»;

4)    ознайомитися з Інформаційним повідомленням № б/н від 05.07.2017 р. про навчально-методичний комплект «Початкова школа: виховання на цінностях – у двох частинах»;

5)    ознайомитися з Указом Президента України від 14.10.2014р. № 806 «Про День захисника України»;

6)    ознайомитися з Указом Президента України від 13.11.2014р. № 871 «Про День соборності України»;

7)    ознайомитися з Указом Президента України від 13.10.2014р. № 872 «Про День Гідності та Свободи»;

8)    опрацювати лист МОН України від 13.08.2014р. № 1/9 – 412 «Про проведення Уроків мужності»;

9)    опрацювати лист МОН від 23.04.2015р. № 1/9 – 188 «Щодо відзначення Дня пам'яті та примирення і Дня перемоги над нацизмом у Європі»;

10)         опрацювати літературу з проблеми національно-патріотичного виховання дитини молодшого шкільного віку, зокрема С.Ф.Русової, В.О.Сухомлинського, Г.Г.Ващенка, П.Д.Юркевича, М.Г.Стельмаховича, І.Д.Беха, О.Вишневського, Ю.Д.Руденка, О.Я.Савченко;

11)  спланувати класні заходи, використовуючи рекомендації програми виховної роботи школи «Ключі до успіху» (ключ «Активність»);

12)  підготовка, презентація та розповсюдження інноваційного досвіду щодо формування громадянської компетентності молодших школярів.

 

 

 

 

Засідання ІІІ – 23.01.2019 р.

Форма проведення: Методичний марафон

Тема. Результативний урок: завдання, форми, методи,   прийоми роботи

Якщо ми навчатимемо сьогодні так, як навчали вчора, ми вкрадемо в дитини завтра.

                                                                                                               Конфуцій

Зміст

1.     Професійні вміння вчителя, які гарантують успішне навчання учнів.

                                                                            Доповідь Сидорчук О.В.

2.     Ділова гра «Професійно проведений урок – шлях до якості знань учнів».

                                                                      Доповідь Остапчук Л.Д.

3.      Про результати діагностики рівня психічного стану та розумової активності шестирічок.                                                            

                                                                       Психолог Балакірієва О.О.

4.     Актуальний інструктаж. Особливості інтегрованого уроку в НУН.

                                                                 Колоїз Н.Г.

            5.     НУШ – формувальне оцінювання.

                                                                                     Миргородська Л.А.                                      

Завдання для самоосвітньої роботи між засіданнями:

1)  опрацювати праці дидактів Ч.Куписевича, І.Лернера, М.Скаткіна, В.Онищука, Ю.Бабанського, А.Хуторського, О.Савченко з проблеми організації навчального процесу;

2)  опрацювати наказ МОН України № 948 від 05.08.2016 р. «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів ЗНЗ»;

3)  опрацювати «Опис ключових змін в оновлених програмах початкової школи», затверджені рішенням Колегії МОН України від 04.08.2016 р. та оприлюднені на сайті МОН 11.08.2016 р.;

4)  опрацювати Лист МОН України від 09.08.2017 р. № 1/9-436 «Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у ЗНЗ І ступеня у 2017-2018 н.р.»;

5)  переглянути інтегровані уроки учасників конкурсу «Учитель року-2017» в номінації «Початкова освіта»;

6)  ознайомитися з наказом МОН України від 19.08.2016 р. № 1009 «Про внесення змін до наказу МОН України від 21.08.2013р. № 1222»;

7)  опрацювати наказ МОН України № 924 від 20.08.2018р.«Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу у Новій українській школі»

8)  опрацювати науково-методичний посібник О.М.Савченко «Сучасний урок у початковій школі»;

9)  підготувати матеріали «На допомогу вчителю: схеми аналізу та самоаналізу уроку»;

10)  взаємовідвідування та аналіз уроків членами методобєднання;

 

 

 

 

Засідання ІV – 23.04.2019 р.

Форма проведення:

Тема. Підсумок роботи методичного обєднання за рік

Умійте осмислити пройдений шлях. Осмислення вже зробленого є великим багатством школи

                                                                                                                                    В.О.Сухомлинський

1.     Звіт керівника ШМО про підсумки роботи за рік.

                                                                         Миргородська Л.А.

2.     Враження: НУШ. Обмін досвідом.

                                                                               Вчителі 1-х класів

3.     Виставка досягнень членів МО (портфоліо вчителів, що вміщує серію розроблених уроків, виховних заходів; методичні матеріали; свідоцтва про закінчення курсів підвищення кваліфікації; сертифікати, подяки, грамоти та портфоліо учнів).

                                                                              Члени МО

4.     Звіт членів ШМО про результативність їх участі в роботі міських семінарів-практикумів, творчих груп.

                                                                                Члени МО

5.     Звіт членів ШМО про навчання на курсах підвищення кваліфікації вчителів.

(Сидорчук О.В., Сидорчук Т.Л., Панасюк В.В., Павлюк О.О., Борушевська О.М., Єфремова І.М.)

6.     Аналіз результатів контрольних зрізів знань учнів та ДПА учнів 4-х класів, їх участі у шкільних, міських олімпіадах, Всеукраїнських та міжнародних конкурсах.

                                                                               Вчителі 4-х класів

7.     Педагогічний тренінг «Педагогічна етика як важлива складова фахової майстерності вчителя».

                                                                                   Харковець Т.Д.

 

 

 

 

 

Девіз методичного об’єднання:«Навчання повинно бути цікавим»

 

Професійне кредо за яким живе та працює методичне обєднання:

 

«Учитель не той, хто вчить,

 

а той у кого вчаться»

 

Завдання методичного об’єднання

 

вчителів початкових класів на 2018-2019

 

навчальний рік

 

1. Будувати роботу МО згідно з Державною національною програмою «Освіта» (Україна ХХІ ст.), Законом України «Про освіту», Законом «Про мови в Україні», Концепцією загальної середньої освіти, Державною програмою «Вчитель», Державними стандартами базової і повної середньої освіти, концепцією державної мовної політики в Україні та методичними рекомендаціями Міністерства освіти і науки України щодо викладання в початковій школі  у 2018/2019 навчальному році.

 

2. Впровадження особистісно-орієнтованого та діяльнісного підходів в організації роботи членів МО.

 

3.  Створення умов для успішного впровадження Концепції Нової української школи, Державного стандарту початкової освіти на засадах компетентнісного підходу.

 

4. Створення гуманного соціокультурного середовища для самовираження, самоактуалізації, самоствердження та самореалізації кожного вчителя, його      повноцінного професійного розвитку й особистісного самостановлення.

 

5. Задоволення особистісних освітніх потреб вчителів.

 

6. Формування єдиного освітнього-методичного простору для професійного зростання педагогів.

 

7. З метою вдосконалення розвивального середовища роботу МО спрямувати на формування в учнів ключових компетентностей, які передбачають їх особистісно–соціальний та інтелектуальний розвиток.

 

8. Систематично працювати з обдарованими і здібними учнями, залучати їх до участі в різноманітних конкурсах учнівської творчості, олімпіадах,    конкурсах.

 

9.  Розвиток в учнів самостійного критичного та креативного мислення, навичок інтерактивного здобування знань.

 

 

Організація самоосвітньої роботи вчителів

 

Якщо ви маєте вогонь знання,

 

дайте іншим запалити від нього світильники.

 

                                                   Томас Фуллер      

 

      Самоосвіта педагога - це свідома робота над удосконаленням своєї особистості як професіонала, адаптація своїх індивідуально-неповторних особливостей до вимог педагогічної діяльності, постійне підвищення професійної компетентності і безперервне удосконалення якостей своєї особистості.

 

         Самоосвіта - це свідомий рух

 

           від:   Я - реального (визначити свої сильні і слабкі сторони)

 

                  Я - ретроспективного (яким я був у минулому)

 

           до:   Я - ідеального (відповідність сучасним вимогам)

 

                  Я - рефлексійного (самоусвідомлення свого самовдосконалення)

 

                             Завдання самоосвітньої роботи:

 

     - вивчати і впроваджувати нові педагогічні технології, форми, методи і прийоми навчання;

 

     - відвідувати урокі колег і брати участь в обміні досвідом;

 

     - періодично проводити самоаналіз власної професійної діяльності;

 

     - удосконалювати свої знання в галузі класичної і сучасної психології та педагогіки;

 

     - систематично цікавитися подіями сучасного економічного, політичного і культурного життя;

 

     - підвищувати рівень своєї ерудиції, правової та загальної культури

 

 

Робота з молодими спеціалістами

 

та новими вчителями

 

                                                               Треба багато вчитися,  

 

                                                      щоб знати хоч трохи.     (Монтеск'є)

 

1.     Ознайомитися з наказом про наставників для нових вчителів. (вересень)

 

2.     Вивчити запити нових вчителів. (вересень)

 

3.     Надавати необхідну методичну допомогу та підтримку новим вчителям; консультувати щодо правильного оформлення шкільної документації. (протягом навчального року)

 

4.     Взаємо відвідування уроків і позакласних заходів, їх обговорення(протягом року).

 

5.     Складання рекомендацій щодо самоосвіти. (жовтень)

 

6.     Обговорення новинок педагогічної літератури, творчих знахідок інших вчителів. (протягом року)

 

7.     Залучення нових вчителів до методичної, громадської та інших видів роботи в школи. (протягом навчального року)

 

8.     Допомога у роботі з "важкими" дітьми та сімями. (протягом року)

 

9.     Проаналізувати роботу нових вчителів. (травень)

 

 

Робота з обдарованими та здібними учнями

 

У кожній людині - сонце.

 

Тільки дайте йому світити.

 

                                               Сократ

 

1.     Продовжити цілеспрямовану роботу з виховання у учнів свідомого, відповідального ставлення до навчання, формування навичок самоосвіти, пізнавальної, інформаційної компетентності, підвищення якості знань відповідно їх потенціалу. З цією метою активно впроваджувати диференційований підхід та сучасні ефективні технології навчання.

 

2.     Оновити шкільний інформаційно-ресурсний банк даних «Обдарована дитина».

 

3.     Продовжити практику складання учнівських порт фоліо, індивідуально-розвиваючих програм здібних учнів, організувати активну індивідуальну роботу з їх реалізації протягом навчального року.

 

4.     Продовжити індивідуальну роботу з обдарованими та здібними учнями, дані яких внесено до банку даних, з підготовки їх участі у міських олімпіадах та інтелектуальних конкурсах, розвивати креативні здібності, створювати ситуацію успіху та умови до самореалізації дітей.

 

5.     Провести індивідуальну діагностичну роботу для вивчення інтересів та запитів учнів, залучити їх до активної участі у шкільному марафоні «Інтелект. Талант. Духовність.»

 

6.     Розпочати практику організації та проведення учнівських авторських виставок «Презентація таланту».

 

7.     Планувати та проводити шкільні позакласні заходи з метою створення умов для успішної самореалізації учнів.

 

8. Узагальнювати педагогічний досвід учителів, які працюють із обдарованими і здібними дітьми.

 

9. Підвищувати рівень компетентності педагогів і підготовка їх до роботи з обдарованими і здібними учнями.

 

 

Кількісний та якісний склад ШМО

 

вчителів початкової школи

 

на 2018-2019 навчальний рік

 

         У роботі ШМО беруть участь - 23 вчителів

 

         З них мають:

 

      

 

vКваліфікаційну категорію «спеціаліст» - 1 вихователь ГПД

 

(Єфремова І.М.)

 

vКваліфікаційну категорію «спеціаліст» - 3 вчителів( Дмитрук А.Я., Сидорчук О.В., Троневич К.В.)

 

vКваліфікаційну категорію «спеціаліст ІІ категорії» - 2 вчителів

 

(Павлюк В. Ю., Павлюк О.О.)

 

vКваліфікаційну категорію «спеціаліст І категорії» - 1 учитель

 

(Сидорчук Т.Л.)

 

v Кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» - 2 вчителів

 

(Дзюбрина М.А., Захарчук Л.В.)

 

v Кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» - 1 вихова-

 

тель ГПД (Борушевська О.М.)

 

vКваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», звання «стар-ший вчитель» - 6 вчителів (Данилюк М.М., Дзюбрина М.А., Остап-

 

чук Л.Б., Садовник Т.А., Пейко І.А., Тростюк В.Є.)

 

vКваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», звання «вчитель-методист» - 7 вчителів (Киричук Н.Д., Гаприндашвілі Т.Б., Колоїз Н.Г., Поплавська О.О., Миргородська Л.А., Панасюк В.В., Харковець Т.Д.)

 

vПеребувають у декретній відпустці по догляду за дитиною - 3 вчителів

 

(Кузьмич А.О., Люшина О.П., Яковець Н.І.)

 

НВК №26 © 2019