^Нагору

310445
Сьогодні
Вчора
Цього тижня
За весь час
65
114
179
310445

Ваш IP: 54.224.118.247
Сьогодні: 16-10-2018

Банери

Науково-методична тема шкільного методичного об’єднання учителів початкових класів:

"Створення здоров’язбережувального освітнього простору як засобу формування ціннісних орієнтацій особистості молодших школярів"

 

Учитель - це ...

 

 

1. 

 

 

 

 

 

Дитячих

душ

хранитель!

 

 

 

Харковець

 

Харковець

Тетяна

Дмитрівна

 

Заступник директора

з навчально – виховної роботи в початковій школі.

Вчитель початкових класів вищої категорії,

вчитель - методист.

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

Майстерність.

Передай іншим! 

 

Киричук

 

 

 

Киричук

Наталія

Дмитрівна

 

Керівник

шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів.

Вчитель

початкових класів вищої категорії, вчитель - методист. 

 

3.

 

 

 

 

 

 

Доброта.

Сій її поміж людей!

 

 

Панасюк

 

 

 

 

Панасюк

Валентина

Вікторівна

 

Вчитель

початкових класів вищої категорії,  вчитель - методист.

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

Артист.

Стань ним!

 

гаприндашвілі

 

 

 

 

Гаприндашвілі

Тетяна

Борисівна

 

Вчитель

початкових класів вищої категорії,  вчитель - методист.

 

 

5. 

 

 

 

 

 

Натхнення.

Збережи його!

 

Колоїз

 

 

 

 

Колоїз

Надія

Григорівна

 

Вчитель

початкових класів вищої категорії,  вчитель - методист.

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

Обов’язок.

Виконай достойно!

 

Поплавська

 

 

 

 

 

Поплавська

Оксана

Олексіївна

 

Вчитель

початкових класів вищої категорії,  вихователь - методист.

 

 

7. 

 

 

 

 

 

 

 

Удача.

Шукай цю мить!

 

 

Данилюк

 

 

 

 

 

Данилюк

Марія

Миколаївна

 

Вчитель

початкових класів вищої категорії, старший вчитель.

 

8.

 

 

 

 

 

 

Мрія.

Здійсни її!

 

Тростюк

 

 

 

  

 

Тростюк

Валентина

Євстахівна

 

Вчитель

початкових класів вищої категорії, старший вчитель, відмінник освіти.

 

 

9. 

 

 

 

 

 

Мудрість.

Прагни до неї!

 

 

Остапчук

 

 

 

Остапчук

Лідія

Борисівна

 

Вчитель

початкових класів вищої категорії,

старший вчитель.

 

 

10.

 

 

 

 

 

 

 

Таємниця.

Пізнай її!

 

Садовник

 

 

 

 

 

 

Садовник

Тетяна

Анатоліївна

 

Вчитель

початкових класів вищої категорії, старший вчитель.

 

11. 

 

 

 

 

 

 

 

Креативність. Поділись нею!

 

Миргородська

 

 

 

 

Миргородська

 Лариса

Анатоліївна

 

Вчитель

початкових класів вищої категорії, старший вчитель.

 

12.

 

 

 

 

 

Наполегливість.

Навчайся її!

 

  

 

Пейко

 

Пейко

Ірина

Аркадіївна

 

Вчитель

початкових класів вищої категорії, старший вчитель.

 

 

 

13. 

 

 

 

 

 

Старанність.

Навчайся її!

 

Дзюбрина1

 

 

 

 

Дзюбрина

Марія

Антонівна

 

Вчитель

початкових класів вищої категорії. 

 

14.

 

 

 

 

 

 

Завзятість.

Так примати!

 

борушевська1

 

 

 

 

Борушевська

Оксана

Миколаївна

 

Вихователь групи продовженого дня. Вчитель вищої категорії.

 

15. 

 

 

 

 

 

 

 

Активність.

Прагни до неї! 

 

Сидорчук

 

 

 

 

 

Сидорчук

Тетяна

Леонідівна

 

Вчитель

початкових класів

кваліфікація «спеціаліст

ІІ категорії».

 

16. 

 

 

 

 

 

 

 

Молодість. Насолоджуйся нею!

 

Дмитрієва1

 

 

 

 

 

Дмитрук

Анастасія

Ярославівна

 

Вихователь

групи продовженого дня класу «Інтелект»,

кваліфікація «спеціаліст».

 

17. 

 

 

 

 

 Молодість. Насолоджуйся нею!

 

Павлюк Олена

 

 

Павлюк

Олена

Олегівна

 

Вчитель

початкових класів,

кваліфікація «спеціаліст».

 

 

18.

 

 

 

 

 

 

Старанність.

Будь прикладом завжди!

 

Павлюк Віта

 

 

 

 

 

Павлюк

Віта

Юріївна

 

Вчитель

початкових класів

кваліфікація «спеціаліст».

 

19. 

 

 

 

 

 

Впевненість і знання.

Навчайся завжди!

 

Захарчук

 

 

 

 

 

Захарчук

Лариса

Володимирівна

 

Вчитель

початкових класів,

кваліфікація «спеціаліст».

 

 

20.

 

 

 

 

 

Молодість. Насолоджуйся нею!

 

Троневич

 

 

 

Троневич

Катерина

Валеріївна

 

Вчитель

початкових класів,

кваліфікація «спеціаліст».

 

 

21. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Молодість. Насолоджуйся нею!

 

Єфремова1

 

 

 

 

 

 

Єфремова

Ірина

Миколаївна

 

Вихователь групи продовженого дня, кваліфікація «спеціаліст». 

 

22.

 

 

 

 

Молодість. Насолоджуйся нею!

 

кузьмич1

 

 

Кузьмич

Антоніна

Олександрівна

 

Вчитель

початкових класів

кваліфікація «спеціаліст

І категорії».

 

23.

 

 

  

 

 

Краса.

Захопися нею!

 

 

яковець1

 

 

Яковець

Наталія

Іванівна

 

Вчитель

початкових класів

кваліфікація «спеціаліст

ІІ категорії».

 

 

24.

 

 

 

 

 

Молодість. Насолоджуйся нею!

 

 

люшина1

 

 

 

Люшина

Олена

Павлівна

 

Вчитель

початкових класів,

кваліфікація «спеціаліст».

 

25.

 

 

 

 

 

Молодість. Насолоджуйся нею!

 

сидорчук1

 

 

 

Сидорчук

Ольга

Валентинівна

 

Вчитель

початкових класів,

кваліфікація «спеціаліст». 

 

26.

 

 

 

 

 

 

Молодість. Насолоджуйся нею!

 

матвійчук1

 

 

 

 

 

Матвійчук

Катерина

Валентинівна

 

Вихователь  групи продовженого дня.

 

 

 

План роботи

шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів на 2016 -2017 н. р.

 

Тема методичного об’єднання  вчителів початкових класів:

«Створення здоров’язбережувального освітнього простору

 як засобу формування ціннісних орієнтацій

особистості молодших школярів»

 

 

Пріоритетні завдання

початкової школи на 2016 – 2017 р. р.

Реалізація чинного Державного стандарту початкової загальної освіти;

- компетентнісний підхід до реалізації змісту початкової освіти, організації навчального процесу та системи оцінювання й контролю за рівнем навчальних досягнень;

- удосконалення засобів та методичних прийомів щодо реалізації змісту освіти;

- удосконалення роботи із здібними, обдарованими учнями;

- впровадження сучасних освітніх технологій, інтерактивних методів організації навчання і виховання.

 

 

Кількісний та якісний склад ШМО

вчителів початкової школи  на 2016 – 2017 р. р.

 

                  У роботі МО беруть участь  18 вчителів, і 3 вихователів ГПД .

 

З них  мають:

 

        Кваліфікаційну категорію «спеціаліст»  -  2 вихователів  ГПД: (Дмитрук А. Я., Єфремова І. М.);

 

        Кваліфікаційну категорію «спеціаліст» -  4  вчителів

           (Павлюк О. О., Захарчук Л. В. Павлюк В. Ю., Троневич К. В.);

 

        Кваліфікаційну категорію «спеціаліст ІІ категорії» -  1   вчитель (Сидорчук Т. Л.);

 

        Кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» - 1   вчитель - (Дзюбрина М. А.);

 

        Кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» - 1   вихователь - (Борушевська О.М.);

 

        Кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», звання «старший вчитель» - 6  вчителів: (Остапчук Л.Б., Садовник Т.А., Пейко І.А., Данилюк М. М., Миргородська Л. А., Тростюк В. Є.)

 

        Кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», вчитель – методист  – 5 вчителів (Харковець Т. Д., Киричук Н. Д., Панасюк В. В., Гаприндашвілі Т.Б., Колоїз Н.Г.); 1 вчитель вихователь – методист – Поплавська О. О.

 

Перебувають у декретній відпустці по догляду за дитиною: 5 вчителів - (Люшина О. П., Сидорчук О. В., Матвійчук К. В., Яковець Н. І., Кузьмич А. О.)

 

 

 

ВСТУП

 

Впродовж 2015 – 2016 р. р. вся діяльність методичного об’єднання  вчителів початкових класів  була спрямована на вивчення науково – методичної  теми школи на 2011 - 2017 н. р. «Реалізація аксіологічного підходу до виховання в навчально – виховному процесі школи» та методичної теми шмо вчителів початкових класів: «Створення здоров’язберігаючого освітнього простору як засобу формування ціннісних орієнтацій особистості молодших школярів».

Перед вчителями ставились наступні завдання:

     Забезпечувати умови для інтелектуального, соціального, морального і фізичного розвитку учнів, виховання громадянина – патріота;

     Забезпечувати наступність у викладанні предметів між початковою та основною ланками освіти;

     Створювати оптимальні умови та формувати позитивні якості особистості; Впроваджувати у практику прийоми інтерактивного навчання з метою подолання в школярів втрати  інтересу до навчання;

     Використовувати здоровязберігаючі  можливості уроку;

     Удосконалювати професійну майстерність;

     Займатись самоосвітою;

     Проводити засідання МО згідно з планом роботи на  2015 – 2016 р. р.

Підвищили свій фаховий рівень і були про атестовані 3 вчителів: Харковець Т. Д. (підтвердила кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» і отримали звання вчитель – методист); Данилюк М. М. (підтвердила кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» і звання  старший вчитель); Панасюк В. В. (підтвердила кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» і підтвердила звання вчитель – методист)Члени атестаційної комісії слідкували за роботою цих вчителів упродовж року, провели і проаналізували результати контрольних зрізів знань. Вчителі виступили на засіданнях м/о з творчими звітами.  За підсумками атестації вчителі підтвердили свої кваліфікаційні категорії.

 

Згідно складеного плану було проведено 4 засідання   методичного обєднання вчителів початкових класів.

І  Засідання  –  31. 08. 2015 р.

Форма проведення засідання. Науково – правовий лекторій.

Тема.Обговорення Державного стандарту початкової школи (змін до програми 1 - 3, 4 кл.), рекомендацій, методичних листів,  нормативно - правових документів МО і науки, молоді та спорту України, РОІППО, міського управління освіти,  які регламентують роботу початкової школи на 2015  -  2016 роки.

 ІІ  Засідання  – 29. 10. 2015 р.

 Форма проведення засідання. Методична сесія.

Тема:Прояв професіоналізму вчителя як системи ціннісно – цільових домінант у креативній модифікації творчого, освітньо – виховного середовища.

ІІІ Засідання  - 18 . 02. 2016 р.

Форма проведення засідання. Фестиваль творчих робіт.

Тема. Самоосвіта – основний шлях здобування психолого – педагогічних і наукових знань, одна із основ складових удосконалення майстерності вчителя.

ІVЗасідання  –   19 . 05. 2016 р.

Форма проведення засідання. Методичні посиденьки.

Тема: «Учитель – носій культурно - творчої та життєво творчої місії»

Методичну майстерність вчителі початкових класів підвищували шляхом участі у роботі методоб’єднання, виступи на педагогічних радах, науково – методичних та психолого – педагогічних семінарах, шляхом самоосвіти. А саме виступи на пед.радах: «Звіт про виховну роботу. Робота з батьками» (доповідь Данилюк М. М.); «Підсумки навчально – виховної роботи»  (доповідь Панасюк В. В).

У рамках одного із засідань м/о було проведено бесіду за круглим столом -  підвищення фахової майстерності та обмін досвідом з питання  «Самоосвіта – основний шлях здобування психолого – педагогічних і наукових знань, одна із основ складових удосконалення майстерності вчителя.» (18.02.2016 р. - доповідь  вчителя Дмитрук А. Я.) Вчителі ділилися досвідом роботи з цього питання. Кращі елементи методики, що застосовувалися кожним учителем фіксувалися всіма педагогами та бралися на замітку. А також брали активну участь у проведенні засідань і готували виступи наступні вчителі: 31. 08. 2015 р.  – «Розгляд нормативно - правових документів і методичних рекомендацій щодо організації навчально – виховного процесу в початковій школі на 2015 – 2016 н. р». (Доповідь заступника директора в початкових класах Харковець Т. Д.); 29.10.2015 р. – «Підвищення педагогічної майстерності та психологічної компетентності – запорука розвитку та самореалізації особистості вчителя». (Доповідь старшого вчителя Данилюк М. М.); 19.05.2016 р. - Дискусія та обмін досвідом з питання «Інтелект – творчий потенціал, професіоналізм учителя – джерело саморозвитку школи, запорука результативності виховання учня».  (Доповідь вчителя Павлюк О. О.)

          Свою  діяльність  вчителі  початкових  класів  спрямовують  на  пошук  наукових  новинок,  на  створення  творчої  атмосфери,  модернізацію  форм,  методів  та  засобів  навчання  та  виховання  дітей,  а  головне  -  на  реалізацію  принципу  рівноправного  діалогу  між  учителем  та  учнем.

 

Протягом навчального року вчителями було проведено показові уроки:

1)      25.11.15 р. - показовий урок у 1 – Г кл. з математики  на тему «Число і цифра 0. Віднімання рівних чисел. Порівняння чисел. Написання цифри 0. Обчислення значень виразів за числовим відрізком» (вчитель Данилюк М. М.);

2)       Листопад, 2015 р. - показовий урок у 2 – Б кл. з української мови на тему «Розвивайся, моя рідна мово, у барвінки зодягайся, моє щире слово» (вчитель Харковець Т. Д.);

3)       Березень, 2016 р. - показовий урок у 2 – Б кл. з української мови на тему «Закріплення знань і вмінь, пов’язаних зі словами, що виражають ознаки предметів. Робота із загадками» (вчитель Харковець Т. Д.);

4)         Показовий урок у 4 – А кл. з природознавства (вчитель Дмитрук А. В.);

5)         Листопад, 2015 р. - показовий урок у 1 – Б кл.  з української мови (вчитель Панасюк В. В.);

6)         29.04.2016 р. - показовий урок з читання у 1 – А кл. на тему «Алфавіт. Звуки (у - йу), букви Юю. Чарівний світ казки» (Павлюк О. О.);

7)        18.03.2016 р. - показовий нестандартний урок – сюрприз з елементами інтерактивних та інформаційних технологій з математики у  2 – Б  кл. (Миргородська Л. А.) для  батьків майбутніх першокласників;

8)         18.03.2016 р. – показовий урок з математики у 1 – Б кл. (вчитель Павлюк В. Ю.,) для  батьків майбутніх першокласників;

9)     Лютий, 2016 р. - показовий урок з математики у 2 – А кл. на тему «Таблиця множення числа 5. Знаходження значень виразів із буквою. Складання і розв’язування задач за малюнками і схемами» (Вчитель Колоїз Н. Г.);

10)       15.03.2016 р. - показовий урок з математики«Табличне та поза  -табличне множення в межах тисячі»(Вчитель Гаприндашвілі Т. Б.)

З першого дня навчання педагогічний колектив початкової школи прагнув підсилювати виховний потенціал уроків і позаурочних заходів, формувати і закріплювати традиції школи. Для створення і згуртування дитячого колективу активно використовувалися форми гри і свята. Школярі брали участь у різноманітних виховних заходах, відвідували музеї, побували на екскурсіях тощо.

 

  Протягом року вчителі підготували і провели показові виховні заходи:

1)    10.12.15 р. - показова виховний захід«Екологічний конкурс в загадках, прислів’ях, віршах»  (Данилюк М. М.);

2)    Показовий виховний захід. Родинне свято (Пейко І. А.);

3)    18.12.15 р. - показова виховна година за участі батьків учнів класу «Казка в гості завітала. Ніч Святого Миколая» (Киричук Н. Д.);

4)    20.05.16 р. свято у 1 – А, 1 – Б, 1 – В, 1 – Г класах «Прощавай, Букварику» (Павлюк В. Ю., Сидорчук Т. Л., Павлюк О. О., Данилюк М. М.);

5)    27.05.16 р. свято «Школо, початкова, прощавай!» (Садовник Т. А.);

6)    27.05.16 р. свято «Прощавай, наш 4 – А клас!» (Дмитрук А. В.);

7)    Вересень, 2015 р. - «Ігровий калейдоскоп. Азбука дорожньої мудрості» (вчитель Колоїз Н. Г.);

8)    Листопад, 2015 р. – свято «У нас одна Батьківщина – наша рідна Україна» (вчитель Колоїз Н. Г.);

9)    Виховний захід до дня ЦО «Вогонь нам друг чи ворог?» (вчитель Тростюк В. Є.);

10)  14.10.2015 р. - виховний захід «Козацькі забави» (вчитель Гаприндашвілі Т.Б.);

11)  Травень, 2016 р. – свято Матері (вчитель Пейко І. А.);

12)  Квітень, 2016 р. - вікторина «Україна – моя Батьківщина» (вчитель Поплавська О.О.)

 - 18.03.2016 р. - організація  та проведення Дня відчинених дверей для батьків майбутніх першокласників.

   -   14 – 18.03.2016 р.  - проведення тижняпочаткової школи.

Система роботи в початкових класах побудована так, що всі заходи готуються спільно: учитель -  батьки  -  діти, що допомагає згуртувати дитячі колективи.

          Щорічно учні початкових класів беруть участь Всеукраїнському природничому інтерактивному конкурсі «Колосок», Всеукраїнському конкурсі «Патріот», Всеукраїнському конкурсі«Україна – європейська держава»,  Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру», конкурсі екологічного малюнка «Тато, мама, я – екологічна сім’я», конкурсі з англійської мови «Грінвіч».

 Всі заходи заслужили високу оцінку присутніх.

 

 Видавнича діяльність за 2015 – 2016 н. р.

1. Посібник «Особистісно зорієнтоване навчання. Як долати відчуження від навчання?»  - затверджено методичною радою НВК № 26, протокол № 1 від 29.09.2015 р. (вчитель Миргородська Л. А.);

2. Посібник  «Я роблю це так» - схвалено методичною радою НВК № 26, протокол № 3 від 26.01. 2016 р. (вчитель Миргородська Л. А.);

3. Посібник «Формування здорової особистості – шлях до гуманізації навчально – виховного процесу» - матеріали схвалено науково - методичною радою КУ «Рівненський міський методичний кабінет», протокол № 3 від 30. 11. 2015 р., (вчитель Харковець Т. Д.);

4. Подано матеріали на сайт Bookserver (4 конспекти уроків, вчитель Поплавська О.О.)

 

 Участь у  методичних заходах:

          Міський рівень:

- ІІІ місце у міській олімпіаді «Юне обдарування» з природознавства -Баборецький А., учень 4 – А кл. (вчитель Дмитрук А. В.);

- ІІІ місце  у міській олімпіаді «Юне обдарування» з англійської мови, Ляшик В., учень 4 – Б кл.;

- ІІІ місце - міський конкурс читців - декламаторів та юних поетів «Живи, Кобзарю, в пам’яті людській», ІІ етап  (Млодзяновської Т., Ляшика Я. та Призванського С. - вчителі Поплавська О. О., Миргородська Л. А.);

- ІІІ місце  - міський фестиваль – огляд інсценівок англійською мовою – (вчителі Кучерява О. Я., Миргородська Л. А.);

- І місце - міські змагання учнів з початкового технічного моделюванняучні Дичук Д. (4 – Б кл.), Жигадло О. (4 – В кл.);

- Сертифікат  міського фестивалю – конкурсу шкільних театральних колективів, гуртків та лялькових театрів, (10.03. 2016 р.) Грамота управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради (вчитель Киричук Н. Д.);

- Конкурс екологічного малюнка «Тато, мама, я – екологічна сім’я» - ПДМ – переможець (вчитель Миргородська Л. А.);

- Участь у конкурсі – ярмарку пед. майстерності «Я роблю це так»  - схвалено методичною радою НВК № 26, протокол № 3 від 26.01. 2016 р. (вчитель Миргородська Л. А.)

 

 Обласний рівень:

- ІІ місце  - обласна виставка – конкурс початкового технічного моделювання  «Вироби у стилі оригамі» – учні Римаришина А. (4 – Б кл.),

- ІІІ місце   - обласна виставка – конкурс початкового технічного моделювання розділ «Найпростіші авіамоделі» - Плисюк А.

- Курси РОІППО. Початкові класи, включаючи програму «Сходинки до інформатики» (вчитель Поплавська О. О.) Тема курсової: «Екологічне виховання учнів початкових класів»;

- Курси РОІППО. Із 9 - 11. 03 по 25 – 27.04.2016 р. - заочні дистанційні курси вчителів початкових класів (Колоїз Н.Г.) Тема курсової: «Розвиток творчих здібностей учнів на уроках в початкових класах.

 

Всеукраїнський рівень:

- ІІІ місце у ІІ міському етапі Всеукраїнської олімпіади «Юні знавці Біблії»  (учениці 2 - Б класу:Бегей А., Млодзяновська Т. та Музика К. - вчитель Миргородська Л. А.);

- Всеукраїнський конкурс з англ. мови «Грінвіч». Золотий сертифікат учасника – Лагода С. (3 – А кл., вчителі Кучерява О. Я.), бронзовий сертифікат учасника – Тарасюк, (вчитель Міхалінчик)

- Міжнародний природничо - інтерактивний конкурс «Колосок – осінній – 2015 р.», «Колосок - весняний – 2016 р.» - 9 золотих колосків (вчитель Колоїз Н.Г.), 5 срібних колосків (вчитель Киричук Н. Д.), 6 золотих колосків (вчитель Миргородська Л. А.);

- Всеукраїнський конкурс «Україна – європейська держава» (вчитель Миргородська Л. А.);

- Міжнародний математичний конкурс «Кенгуру», Всеукраїнський етап. Сертифікат «добрий результат» – Стецюк Роман (3 – А кл., вчитель Киричук Н. Д.)

 

Результати вивчення стану викладання української мови:

       Згідно з перспективним планом роботи школи у період із 06.11 по 30.11.2015 року здійснювався контроль за станом навчально – виховного процесу та рівнями навчальних досягнень учнів з української мови.

           У ході вивчення стану викладання предмету   було проведено показові уроки, виховні заходи, перевірено стан ведення учнівської та вчительської документації, проведено діагностику комплексного аналізу методичної підготовки педагогів з питань вдосконалення навчально - виховної та самоосвітньої роботи, проаналізовано стан навчально - методичного забезпечення процесу викладання предмету та вплив внутрішкільної методичної роботи на підвищення результативності урочної та позакласної роботи.

     Учителі постійно працюють над підвищенням свого професійного рівня через самоосвітню діяльність й активну участь у роботі ШМО та міських, обласних семінарах, майстер – класах, школах педмайстерності, активно використовують місцевий навчально – методичний ресурс для підвищення кваліфікації на порталі «Освіта Рівненщини». Своїми педагогічними напрацюваннями з досвіду роботи діляться з молодими спеціалістами (показові уроки з української мови в 1 – 4 класах проводились учителями Садовник Т. А., Панасюк В.В., Данилюк М.М., Киричук Н. Д.)

        Неодноразово вчителі були лауреатами та переможцями конкурсу – ярмарку педагогічної творчості, цього річ Миргородська Л. А. стала переможцем виставки – конкурсу творчих напрацювань у рамках V Всеукраїнського фестивалю пед.. ідей «Мій особистісно зорієнтований урок»

         Проте, недостатньо робота ведеться з обдарованими учнями.  Також є 6 учнів, які виконали контрольну роботу на початковому рівні. Це говорить про недостатній рівень сформованості і граматико – орфографічних та мовленнєвих умінь і навичок молодших школярів; відсутність систематичної роботи учнів над помилками. Отож, педагогам необхідно тримати на контролі учнів, що навчаються на початковому і середньому рівнях і надавати їм допомогу та забезпечувати профілактику неуспішності.       

    Перевірка навичок читання, письма, обчислювальних навичок, навичок  мовленнєвої діяльності, офографічних та пунктуаційних умінь молодших школярів свідчить про поліпшення результативності навча -ння.

     Також на засіданнях м/о було розглянуто питання про стан ведення документації, проведено аналіз підсумкових контрольних робіт (ДПА у 4 класах) з метою виявлення прогалин у знаннях учнів та визначення рекомендацій щодо їх усунення. 

      Шкільне методичне об’єднання  вчителів початкових класів у  2015 – 2016  роках працювало над вивченням  методичної теми школи «Реалізація аксіологічного підходу до виховання в навчально – виховному процесі школи»та методичної теми шмо вчителів початкових класів «Створення здоров’язберігаючого освітнього простору як засобу формування ціннісних орієнтацій особистості молодших школярів».

Аналіз роботи методичного об’єднання вчителів початковихкласів за минулий рік показав, що підвищився науково – теоретичний та методич -нийрівень викладання предметів,посилилась увага до виховної та  розвива - льної функції навчання,до пошуку його ефективних форм і методів.

       Зріс педагогічний рівень вчителів, активізувалась дослідницька і пошукова робота, видані методичні посібники. Продовжується клопітка робота щодо вивчення самоосвітніх тем вчителями, удосконалюється  їх фаховий рівень.

         Разом з тим існує ряд недоліків:

- недостатній рівень обміну досвідом та друку у фаховій педагогічній пресі;

- недостатня робота з обдарованими та здібними дітьми по підготовці до шкільних та міських олімпіад.

         Аналіз  роботи  педагогів,  членів  методичного  об’єднання  дає підставу  зробити  висновок,  що  завдання,  які  випливають  з науково-методичної  проблеми  об’єднання,  в  основному  виконано.

         В подальшому бачимо продовження вивчення і впровадження у практику діяльності ШМО вчителів початкових класів – здоров”язбережувальних технологій навчання та завершення теоретико – практичного вивчення науково – методичної теми школи «Реалізація аксіологічного підходу до виховання в навчально – виховному процесі школи» на 2011 – 2017 р. р.

 

Завдання на 2016 – 2017 н. р.:

- роботу ШМО спрямувати на оволодіння учнями ключовими компетентностями, які передбачають їх особистісно – соціальний та інтелектуальний розвиток;

- забезпечити удосконалення уроку як основної форми навчально-виховного процесу, а саме:

- впроваджувати інноваційні сучасні технології;

- урізноманітнювати форми індивідуального підходу до навчання та виховання учнів з метою виявлення та розвитку творчо обдарованих учнів;

- проводити уроки з використанням технічних засобів навчання  (підвищення їхньої ролі в активізації пізнавальної діяльності школярів);

- модернізувати та удосконалити  діяльність щодо організації роботи із обдарованими та здібними  учнями, створивши  «банк»  даних обдарованих дітей;

- у подальшому продовжити формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя всіх учасників освітнього процесу, впроваджувати у  практику напрацювання вчителів початкових класів щодо використання здоров’язбережувальних технологій  у навчально – виховному процесі школи;

- завершити вивчення науково – методичної теми школи і презентувати роботу вчителів початкової школи на пед. раді (випуск методичного буклету);

- активізувати роботу вчителів щодо обміну та поширення педагогічного досвіду на сторінках фахової педагогічної преси, на освітньому порталі  BOOK - SERVER  та «Освітній навігатор».

 

 

Засідання І –  29. 08. 2016 р.

(10.00 год., кабінет № 315)

Тема. Особливості методичного супроводу навчально – виховного процесу в початкових класах загальноосвітніх навчальних закладах у 2016  -  2017 навчальному році у відповідності до чинного Державного стандарту початкової загальної освіти. (розгляд рекомендацій, методичних листів,  нормативно - правових документів МОНУ, РОІППО, міського управління освіти,  які регламентують роботу початкової школи на 2016  -  2017 роки)

 

Форма проведення засідання. Науково – правовий лекторій.

 

1.Теоретична частина.

- Розгляд нормативно - правових документів і методичних рекомендацій щодо організації навчально – виховного процесу в початковій школі на 2016 – 2017 н. р.; Доповідь заступника директора в початкових класах Харковець Т. Д.;

- Презентація особливостей змісту оновлених навчальних програм початкової школи.  Повідомлення керівника ШМО вчителів початкових класів Киричук Н.Д.;

- Пропозиції щодо про ведення першого уроку у 2016 р. Відео – повідомлення керівника ШМО вчителів початкових класів Киричук Н.Д.; (матеріали із телевізійного каналу для дітей «ПЛЮС - ПЛЮС», мультфільми «Це наше і це твоє»);

- Пропозиції щодо про ведення планової атестації вчителів початкової школи, проходження курсів РОІППО, участі в міських конкурсах та олімпіадах, робота з обдарованими дітьми. Інформація заступника директора в початкових класах Харковець Т. Д.

 

 2. Практична частина.

- Вироблення рекомендацій щодо продовження дії Державного стандарту початкової школи та завершення вивчення науково – методичної проблеми школи  у 2017 р.;

- Складання плану роботи ШМО, графіка проведення показових уроків, виховних та позакласних заходів; планування роботи з обдарованими дітьми;

- Ознайомитись з новинками навчально – методичної літератури, опрацювати  зміни до  оновлених навчальних програм (1 – 4 класи, по паралелях);

- Відвідування ДНЗ № 7, 40, 44, 42. Співпраця з вихователями (жовтень - лютий) Вчителі 4 класів.

 

 

Засідання ІІ – 02. 11. 2016 р.

 

Тема.  «Аксіологічний підхід – шлях до формування активної життєвої позиції, духовних цінностей та ідеалів особистості»

 

Форма проведення засідання. Методична сесія.

 

1. Теоретична частина.

1.1 «Складові ефективної діяльності вчителя у школі». Доповідь старшого вчителя Тростюк В. Є.;

  1.2 Проблеми реалізації виховних завдань у роботі з учнівським колективом. Співдоповідь старшого вчителя Садовник Т. А.;

 1.3 Вісті з курсів РОІППО. Огляд новинок психолого – педагогічної та методичної літератури.  Рубрика «Раджу прочитати». Повідомлення Панасюк В. В., Садовник Т. А.

  1.4 Робота в групах:

       - Адаптація першокласників до навчання у школі. Доповідь заступника директора в початкових класах Харковець Т. Д.;

     - Психологічна освіта педагогів. Готовність першокласників до навчання. Співдоповідь  психолога Балакірєва О.;

         - Проблема відносин з батьками учнів. «Скринька нестандартних ситуацій»

(обговорення пед. ситуацій, обмін думками)

 

2. Практична частина.

  •     - Поповнити матеріалами папки для роботи з першокласниками (Вчителі 1 класів) та  кейси самоосвіти (Вчителі 1 - 4 класів);
  •      - Обмін думками з питання адаптації учнів 5 класів. Психолого – педагогічний   консиліум по 5 класах (Вчителі 4 класів);
  •         - Міський конкурс знавців української мови ім. П. Яцика. Класоводи 3 – 4 класів. (листопад);
  •       - Звіт про самоосвіту з теми «Розвиток творчих здібностей учнів на уроках у початковій школі». Вчитель - методист Колоїз Н. Г.;
  •        - Готувати та провести показові уроки вчителям, що атестуються відповідно до теми із самоосвіти та із врахуванням теми і мети засідання ШМО. Взаємовідвідування, самоаналіз і обговорення показових уроків (листопад);

       - Вернісаж показових уроків вчителів, які атестуються:  

       Показовий урок у 3 - В  класі. Старший вчитель Тростюк В. Є.;

  Показовий урок у 4 – Б  класі. Вчитель – методист Гаприндашвілі Т. Б.;

  Показовий урок у 1 - А класі. Вчитель – методист Поплавська О.О.;

  Показовий урок у 1 - Б класі. Старший вчитель Садовник Т. А.;

  Показовий урок у 3 – А  класі. Вчитель – методист Колоїз Н. Г.

 

 

Засідання ІІІ – 23. 02. 2017 р.

 

Тема. Творче співробітництво педагогічного колективу, учнів та батьків для забезпечення ефективної реалізації аксіологічного підходу до виховання.

Форма проведення засідання. Фестиваль творчих робіт.

 

1. Теоретична частина.

Підвищення фахової майстерності та обмін досвідом з питання  «Колективний досвід педагогів школи щодо реалізації аксіологічного підходу до виховання у навчально – виховному процесі школи»  Доповідь – презентація вчителя - методиста  Колоїз Н. Г.;

1.1    Співдоповідь вчителя – методиста  Поплавської О.О.;

  1.2    Огляд новинок психолого – педагогічної та методичної літератури. Рубрика «Раджу прочитати» Повідомлення вчителів Гаприндашвілі Т. Б., Сидорчук Т. Л.

 

2. Практична частина.

• Творча лабораторія вчителів, які атестуються:

- Показовий урок у 3 - В  класі. Старший вчитель Тростюк В. Є.;

- Показовий урок у 4 – Б  класі. Вчитель – методист Гаприндашвілі Т. Б.;

- Показовий урок у 1 - А класі. Вчитель – методист Поплавська О.О.;

- Показовий урок у 1 - Б класі. Старший вчитель Садовник Т. А.;

- Показовий урок у 3 – А  класі. Вчитель – методист Колоїз Н. Г.

 Обговорення та вибір завдань. Проведення олімпіади «Юне обдарування» серед учнів 4 – х класів у школі (по предметах); Вчителі 4 класів;

 Презентація методичних посібників вчителів, які атестуються;

• Організація  та проведення Дня відчинених дверей для батьків майбутніх першокласників;

    • Звіт про самоосвіту з теми «Інноваційні здоров’язбережувальні технології навчання». Вчитель - методист Гаприндашвілі Т. Б.;

    • Обговорення результатів вивчення стану викладання  навчальних предметів початкової школи (природознавства, інформатики та літературного читання).

 

 

Засідання ІV – 11. 05. 2017 р.

 

Тема. «Оновлена початкова школа – центр формування освітніх компетентностей»

Форма проведення засідання. Методичні посиденьки.

 

    1.  Теоретична частина.

1.1   Дискусія та обмін досвідом з питання «Інтелект – творчий потенціал, професіоналізм учителя – джерело саморозвитку школи, запорука результативності виховання учня».  Доповідь вчителя Поплавської О. О.;

1.2   «Якісна початкова освіта як запорука успіху дитини в майбутньому» Співдоповідь вчителів Троневич К. В., Єфремової І. М.;

1.3   Звіт - презентація про результати роботи методичного об’єднання вчителів початкової школи за 2016 - 2017 н. р. Узагальнена діагностика вчителів початкової школи. Доповідь керівника ШМО вчителів початкових класів Киричук Н.Д.;

• Питання наступності початкової і середньої школи. Методичні рекомендації до проведення державної підсумкової атестації у 4 класах. Заступник директора з навчально – виховної роботи  в початкових класах Харковець Т. Д., класоводи 4 класів;

• Міський конкурс «Юне обдарування»  Вчителі 4 класів;

• Пропозиції щодо вибору тем і планування навчальних екскурсій; Члени  МО;

 

    2.   Практична частина.

• Діагностика, анкетування роботи членів МО. Рекомендації, пропозиції побажання щодо складання  плану роботи м/о вчителів початкових класів на 2017 – 2018 навчальний рік;  Пропозиції заступника директора з навчально – виховної роботи  в початкових класах Харковець Т. Д., керівника ШМО  Киричук Н. Д.;

• Презентація  «Кейса самоосвітньої діяльності»  вчителів: Поплавської О. О., Тростюк В. Є., Садовник Т. А.;

• Опрацювати методичні рекомендації МО України, РОІППО, міського та обласного управлінь освіти щодо проведення контролю навчальних досягнень учнів 4 класів (ДПА); (травень)

• Провести підсумок роботи з обдарованими дітьми, нагородити переможців олімпіад і конкурсів; (травень)

• Відвідування ДНЗ. Вивчення стану готовності дітей у 1 клас. Підготовка та проведення батьківських зборів в ДНЗ «Вимоги школи для майбутніх першокласників». Заступник директора з навчально – виховної роботи  в початкових класах Харковець Т. Д., керівник ШМО – вчитель – методист Киричук Н.Д.,

• Організація занять з майбутніми першокласниками. Вчителі 4 класів.

НВК №26 © 2014