^Нагору

320606
Сьогодні
Вчора
Цього тижня
За весь час
188
184
1156
320606

Ваш IP: 52.91.90.122
Сьогодні: 15-12-2018

Банери

Науково-методична тема шкільного методичного об’єднання учителів початкових класів:

«Формування ключових компетентностей у молодших школярів»

 

Учитель - це ...

 

 

1. 

 

 

 

 

 

Дитячих

душ

хранитель!

 

 

 

Харковець

 

Харковець

Тетяна

Дмитрівна

 

Заступник директора

з навчально – виховної роботи в початковій школі.

Вчитель початкових класів вищої категорії,

вчитель - методист.

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

Майстерність.

Передай іншим! 

 

Киричук

 

 

 

Киричук

Наталія

Дмитрівна

 

Керівник

шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів.

Вчитель

початкових класів вищої категорії, вчитель - методист. 

 

3.

 

 

 

 

 

 

Доброта.

Сій її поміж людей!

 

 

Панасюк

 

 

 

 

Панасюк

Валентина

Вікторівна

 

Вчитель

початкових класів вищої категорії,  вчитель - методист.

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

Артист.

Стань ним!

 

гаприндашвілі

 

 

 

 

Гаприндашвілі

Тетяна

Борисівна

 

Вчитель

початкових класів вищої категорії,  вчитель - методист.

 

 

5. 

 

 

 

 

 

Натхнення.

Збережи його!

 

Колоїз

 

 

 

 

Колоїз

Надія

Григорівна

 

Вчитель

початкових класів вищої категорії,  вчитель - методист.

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

Обов’язок.

Виконай достойно!

 

Поплавська

 

 

 

 

 

Поплавська

Оксана

Олексіївна

 

Вчитель

початкових класів вищої категорії,  вихователь - методист.

 

 

7. 

 

 

 

 

 

 

 

Удача.

Шукай цю мить!

 

 

Данилюк

 

 

 

 

 

Данилюк

Марія

Миколаївна

 

Вчитель

початкових класів вищої категорії, старший вчитель.

 

8.

 

 

 

 

 

 

Мрія.

Здійсни її!

 

Тростюк

 

 

 

  

 

Тростюк

Валентина

Євстахівна

 

Вчитель

початкових класів вищої категорії, старший вчитель, відмінник освіти.

 

 

9. 

 

 

 

 

 

Мудрість.

Прагни до неї!

 

 

Остапчук

 

 

 

Остапчук

Лідія

Борисівна

 

Вчитель

початкових класів вищої категорії,

старший вчитель.

 

 

10.

 

 

 

 

 

 

 

Таємниця.

Пізнай її!

 

Садовник

 

 

 

 

 

 

Садовник

Тетяна

Анатоліївна

 

Вчитель

початкових класів вищої категорії, старший вчитель.

 

11. 

 

 

 

 

 

 

 

Креативність. Поділись нею!

 

Миргородська

 

 

 

 

Миргородська

 Лариса

Анатоліївна

 

Вчитель

початкових класів вищої категорії, старший вчитель.

 

12.

 

 

 

 

 

Наполегливість.

Навчайся її!

 

  

 

Пейко

 

Пейко

Ірина

Аркадіївна

 

Вчитель

початкових класів вищої категорії, старший вчитель.

 

 

 

13. 

 

 

 

 

 

Старанність.

Навчайся її!

 

Дзюбрина1

 

 

 

 

Дзюбрина

Марія

Антонівна

 

Вчитель

початкових класів вищої категорії. 

 

14.

 

 

 

 

 

 

Завзятість.

Так примати!

 

борушевська1

 

 

 

 

Борушевська

Оксана

Миколаївна

 

Вихователь групи продовженого дня. Вчитель вищої категорії.

 

15. 

 

 

 

 

 

 

 

Активність.

Прагни до неї! 

 

Сидорчук

 

 

 

 

 

Сидорчук

Тетяна

Леонідівна

 

Вчитель

початкових класів

кваліфікація «спеціаліст

ІІ категорії».

 

16. 

 

 

 

 

 

 

 

Молодість. Насолоджуйся нею!

 

Дмитрієва1

 

 

 

 

 

Дмитрук

Анастасія

Ярославівна

 

Вихователь

групи продовженого дня класу «Інтелект»,

кваліфікація «спеціаліст».

 

17. 

 

 

 

 

 Молодість. Насолоджуйся нею!

 

Павлюк Олена

 

 

Павлюк

Олена

Олегівна

 

Вчитель

початкових класів,

кваліфікація «спеціаліст».

 

 

18.

 

 

 

 

 

 

Старанність.

Будь прикладом завжди!

 

Павлюк Віта

 

 

 

 

 

Павлюк

Віта

Юріївна

 

Вчитель

початкових класів

кваліфікація «спеціаліст».

 

19. 

 

 

 

 

 

Впевненість і знання.

Навчайся завжди!

 

Захарчук

 

 

 

 

 

Захарчук

Лариса

Володимирівна

 

Вчитель

початкових класів,

кваліфікація «спеціаліст».

 

 

20.

 

 

 

 

 

Молодість. Насолоджуйся нею!

 

Троневич

 

 

 

Троневич

Катерина

Валеріївна

 

Вчитель

початкових класів,

кваліфікація «спеціаліст».

 

 

21. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Молодість. Насолоджуйся нею!

 

Єфремова1

 

 

 

 

 

 

Єфремова

Ірина

Миколаївна

 

Вихователь групи продовженого дня, кваліфікація «спеціаліст». 

 

22.

 

 

 

 

Молодість. Насолоджуйся нею!

 

кузьмич1

 

 

Кузьмич

Антоніна

Олександрівна

 

Вчитель

початкових класів

кваліфікація «спеціаліст

І категорії».

 

23.

 

 

  

 

 

Краса.

Захопися нею!

 

 

яковець1

 

 

Яковець

Наталія

Іванівна

 

Вчитель

початкових класів

кваліфікація «спеціаліст

ІІ категорії».

 

 

24.

 

 

 

 

 

Молодість. Насолоджуйся нею!

 

 

люшина1

 

 

 

Люшина

Олена

Павлівна

 

Вчитель

початкових класів,

кваліфікація «спеціаліст».

 

25.

 

 

 

 

 

Молодість. Насолоджуйся нею!

 

сидорчук1

 

 

 

Сидорчук

Ольга

Валентинівна

 

Вчитель

початкових класів,

кваліфікація «спеціаліст». 

 

26.

 

 

 

 

 

 

Молодість. Насолоджуйся нею!

 

матвійчук1

 

 

 

 

 

Матвійчук

Катерина

Валентинівна

 

Вихователь  групи продовженого дня.

 

 

 

Тематика засідань

шкільного методичного об`єднання вчителів початкових класів

на 2018-2019 навчальний рік

 

Засідання І – 29.08.2018р

Форма проведення: Методична нарада

Тема: Особливості організації навчально-виховного процесу( Обговорення програм, вивчення нормативних  документів, які регламентують роботу початкової школи.  План роботи методичногооб'єднання на 2018-2019н. р.)

Зміст

1. Аналіз роботи методичного об'єднаннявчителів початкових класів за2018-2019навчальний рік. ( Звіт Миргородської Л.А.)

2. Обговорення і затвердження плану роботи методоб'єднанняна поточний навчальний рік.  (Члени МО)

3. Опрацювання інструктивно - методичних матеріалів:

 а) особливості організації навчально- виховного процесу в початкових  класах загальноосвітніх навчальних закладів  у 2018-2019 н.р.;

б)навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1-4 класів ( оновлена)

в) ключові тези орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів( лист МОН України від 17.08.2016 р. № 1\9-437)

 г) обговорення вербального оцінювання у 1 та 2 класах;

 д) аналіз програм, підручників для початкової школи на  2018-2019н.р.

е) вимоги до ведення класних журналів.                              ( Члени МО)

ж) огляд новин художньої та науково-методичної літератури. 

Завдання членам МО:

Опрацювати:

1. Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в початкових класах на 2018-2019н.р.

2.Інструктивно-методичні листи, програми, підручники, зошити та посібники для початкової школи. 

Завдання для самоосвітньої роботи між засіданнями:

1)    опрацювати Концепцію «Нова українська школа», затверджену Кабінетом Міністрів України від 14.12.2016 р. № 988;

2)    ознайомитися з наказом МОН України від 13.07.2017 р. № 1021 «Про організаційні питання запровадження Концепції Нової української школи у ЗНЗ І ступеня»;

3)    ознайомитися з проектом Державного стандарту початкової загальної освіти № б/н від 26.07.2017 р.

4)    переглянути сюжет ТРК «Київ» про провадження Нової української школи;

5)    опрацювати Лист МОН України від 07.06.2017 р. № 1/9-315 «Про структуру 2017/2018 н.р. та навчальні плани ЗНЗ»;

6)    ознайомитися з Інформаційним повідомленням від 14.03.2017р. № б/н «Перелік навчальних програм, рекомендованих МОН України, для реалізації варіативної складової навчальних планів у ЗНЗ І ступеня у 2017-2018 н.р.»;

7)    взяти до уваги наказ МОН України № 948 від 05.08.2016 р. «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів ЗНЗ»;

8)    опрацювати «Опис ключових змін в оновлених програмах початкової школи», затверджені рішенням Колегії МОН України від 04.08.2016 р. та оприлюднені на сайті МОН 11.08.2016 р.;

9)    опрацювати Лист МОН України від 09.08.2017 р. № 1/9-436 «Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у ЗНЗ І ступеня у 2017-2018 н.р.»;

10)     ознайомитися з наказом МОН України від 19.08.2016 р. № 1009 «Про внесення змін до наказу МОН України від 21.08.2013р. № 1222»;

11)     опрацювати додаток до наказу МОН України від 19.08.2016р. № 1009 «Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів»;

12)     опрацювати Лист МОН України від 06.09.2016р. № 1/9-464 «Щодо надання деяких роз'яснень з організації навчально-виховного процесу в початковій школі»;

13)  ознайомитися з Листом МОН України від 15.09.2015р. «Щодо дистанційної форми навчання в ЗНЗ»;

 

 

 

 

Засідання ІІ –23.10 2018р.

Форма проведення: Круглий стіл

Тема. Формування громадянської компетентності   молодших школярів

Не питай, що твоя Батьківщина може зробити для тебе, – спитай, що ти можеш зробити для неї.

                                       Джон Кеннеді

1.     Система виховання дітей в Україні за часів розквіту козацтва.

                                                                                   Доповідь Троневич К.В.

2.     Основи формування національної самосвідомості молодших школярів.

                                                                          Доповідь Борушевської О.М.

3.     Аукціон методичних ідей «Форми, методи, засоби національно-патріотичного виховання молодших школярів».

                                                                                                     Члени МО

4.     Актуальний інструктаж «Уроки мужності: виховуємо патріотів».

                                                                                 Доповідь Дмитрук А.Я.

Завдання для самоосвітньої роботи між засіданнями:

1)    опрацювати Концепцію національно-патріотичного виховання дітей та молоді, затверджену наказом МОН України № 641 від 16.06.2015р.;

2)    опрацювати додаток до наказу МОН України № 641 від 16.06.2015р. «Методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання у ЗНЗ»;

3)    опрацювати Лист МОН України 1/9-413 від 27.07.2017 р. «Про деякі питання щодо організації виховної роботи у навчальних закладах у 2017/2018 н. р.»;

4)    ознайомитися з Інформаційним повідомленням № б/н від 05.07.2017 р. про навчально-методичний комплект «Початкова школа: виховання на цінностях – у двох частинах»;

5)    ознайомитися з Указом Президента України від 14.10.2014р. № 806 «Про День захисника України»;

6)    ознайомитися з Указом Президента України від 13.11.2014р. № 871 «Про День соборності України»;

7)    ознайомитися з Указом Президента України від 13.10.2014р. № 872 «Про День Гідності та Свободи»;

8)    опрацювати лист МОН України від 13.08.2014р. № 1/9 – 412 «Про проведення Уроків мужності»;

9)    опрацювати лист МОН від 23.04.2015р. № 1/9 – 188 «Щодо відзначення Дня пам'яті та примирення і Дня перемоги над нацизмом у Європі»;

10)         опрацювати літературу з проблеми національно-патріотичного виховання дитини молодшого шкільного віку, зокрема С.Ф.Русової, В.О.Сухомлинського, Г.Г.Ващенка, П.Д.Юркевича, М.Г.Стельмаховича, І.Д.Беха, О.Вишневського, Ю.Д.Руденка, О.Я.Савченко;

11)  спланувати класні заходи, використовуючи рекомендації програми виховної роботи школи «Ключі до успіху» (ключ «Активність»);

12)  підготовка, презентація та розповсюдження інноваційного досвіду щодо формування громадянської компетентності молодших школярів.

 

 

 

 

Засідання ІІІ – 23.01.2019 р.

Форма проведення: Методичний марафон

Тема. Результативний урок: завдання, форми, методи,   прийоми роботи

Якщо ми навчатимемо сьогодні так, як навчали вчора, ми вкрадемо в дитини завтра.

                                                                                                               Конфуцій

Зміст

1.     Професійні вміння вчителя, які гарантують успішне навчання учнів.

                                                                            Доповідь Сидорчук О.В.

2.     Ділова гра «Професійно проведений урок – шлях до якості знань учнів».

                                                                      Доповідь Остапчук Л.Д.

3.      Про результати діагностики рівня психічного стану та розумової активності шестирічок.                                                            

                                                                       Психолог Балакірієва О.О.

4.     Актуальний інструктаж. Особливості інтегрованого уроку в НУН.

                                                                 Колоїз Н.Г.

            5.     НУШ – формувальне оцінювання.

                                                                                     Миргородська Л.А.                                      

Завдання для самоосвітньої роботи між засіданнями:

1)  опрацювати праці дидактів Ч.Куписевича, І.Лернера, М.Скаткіна, В.Онищука, Ю.Бабанського, А.Хуторського, О.Савченко з проблеми організації навчального процесу;

2)  опрацювати наказ МОН України № 948 від 05.08.2016 р. «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів ЗНЗ»;

3)  опрацювати «Опис ключових змін в оновлених програмах початкової школи», затверджені рішенням Колегії МОН України від 04.08.2016 р. та оприлюднені на сайті МОН 11.08.2016 р.;

4)  опрацювати Лист МОН України від 09.08.2017 р. № 1/9-436 «Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у ЗНЗ І ступеня у 2017-2018 н.р.»;

5)  переглянути інтегровані уроки учасників конкурсу «Учитель року-2017» в номінації «Початкова освіта»;

6)  ознайомитися з наказом МОН України від 19.08.2016 р. № 1009 «Про внесення змін до наказу МОН України від 21.08.2013р. № 1222»;

7)  опрацювати наказ МОН України № 924 від 20.08.2018р.«Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу у Новій українській школі»

8)  опрацювати науково-методичний посібник О.М.Савченко «Сучасний урок у початковій школі»;

9)  підготувати матеріали «На допомогу вчителю: схеми аналізу та самоаналізу уроку»;

10)  взаємовідвідування та аналіз уроків членами методобєднання;

 

 

 

 

Засідання ІV – 23.04.2019 р.

Форма проведення:

Тема. Підсумок роботи методичного обєднання за рік

Умійте осмислити пройдений шлях. Осмислення вже зробленого є великим багатством школи

                                                                                                                                    В.О.Сухомлинський

1.     Звіт керівника ШМО про підсумки роботи за рік.

                                                                         Миргородська Л.А.

2.     Враження: НУШ. Обмін досвідом.

                                                                               Вчителі 1-х класів

3.     Виставка досягнень членів МО (портфоліо вчителів, що вміщує серію розроблених уроків, виховних заходів; методичні матеріали; свідоцтва про закінчення курсів підвищення кваліфікації; сертифікати, подяки, грамоти та портфоліо учнів).

                                                                              Члени МО

4.     Звіт членів ШМО про результативність їх участі в роботі міських семінарів-практикумів, творчих груп.

                                                                                Члени МО

5.     Звіт членів ШМО про навчання на курсах підвищення кваліфікації вчителів.

(Сидорчук О.В., Сидорчук Т.Л., Панасюк В.В., Павлюк О.О., Борушевська О.М., Єфремова І.М.)

6.     Аналіз результатів контрольних зрізів знань учнів та ДПА учнів 4-х класів, їх участі у шкільних, міських олімпіадах, Всеукраїнських та міжнародних конкурсах.

                                                                               Вчителі 4-х класів

7.     Педагогічний тренінг «Педагогічна етика як важлива складова фахової майстерності вчителя».

                                                                                   Харковець Т.Д.

 

 

 

Девіз методичного об’єднання:«Навчання повинно бути цікавим»

 

Професійне кредо за яким живе та працює методичне обєднання:

 

«Учитель не той, хто вчить,

 

а той у кого вчаться»

 

Завдання методичного об’єднання

 

вчителів початкових класів на 2018-2019

 

навчальний рік

 

1. Будувати роботу МО згідно з Державною національною програмою «Освіта» (Україна ХХІ ст.), Законом України «Про освіту», Законом «Про мови в Україні», Концепцією загальної середньої освіти, Державною програмою «Вчитель», Державними стандартами базової і повної середньої освіти, концепцією державної мовної політики в Україні та методичними рекомендаціями Міністерства освіти і науки України щодо викладання в початковій школі  у 2018/2019 навчальному році.

 

2. Впровадження особистісно-орієнтованого та діяльнісного підходів в організації роботи членів МО.

 

3.  Створення умов для успішного впровадження Концепції Нової української школи, Державного стандарту початкової освіти на засадах компетентнісного підходу.

 

4. Створення гуманного соціокультурного середовища для самовираження, самоактуалізації, самоствердження та самореалізації кожного вчителя, його      повноцінного професійного розвитку й особистісного самостановлення.

 

5. Задоволення особистісних освітніх потреб вчителів.

 

6. Формування єдиного освітнього-методичного простору для професійного зростання педагогів.

 

7. З метою вдосконалення розвивального середовища роботу МО спрямувати на формування в учнів ключових компетентностей, які передбачають їх особистісно–соціальний та інтелектуальний розвиток.

 

8. Систематично працювати з обдарованими і здібними учнями, залучати їх до участі в різноманітних конкурсах учнівської творчості, олімпіадах,    конкурсах.

 

9.  Розвиток в учнів самостійного критичного та креативного мислення, навичок інтерактивного здобування знань.

 

 

Організація самоосвітньої роботи вчителів

 

Якщо ви маєте вогонь знання,

 

дайте іншим запалити від нього світильники.

 

                                                   Томас Фуллер      

 

      Самоосвіта педагога - це свідома робота над удосконаленням своєї особистості як професіонала, адаптація своїх індивідуально-неповторних особливостей до вимог педагогічної діяльності, постійне підвищення професійної компетентності і безперервне удосконалення якостей своєї особистості.

 

         Самоосвіта - це свідомий рух

 

           від:   Я - реального (визначити свої сильні і слабкі сторони)

 

                  Я - ретроспективного (яким я був у минулому)

 

           до:   Я - ідеального (відповідність сучасним вимогам)

 

                  Я - рефлексійного (самоусвідомлення свого самовдосконалення)

 

                             Завдання самоосвітньої роботи:

 

     - вивчати і впроваджувати нові педагогічні технології, форми, методи і прийоми навчання;

 

     - відвідувати урокі колег і брати участь в обміні досвідом;

 

     - періодично проводити самоаналіз власної професійної діяльності;

 

     - удосконалювати свої знання в галузі класичної і сучасної психології та педагогіки;

 

     - систематично цікавитися подіями сучасного економічного, політичного і культурного життя;

 

     - підвищувати рівень своєї ерудиції, правової та загальної культури

 

 

Робота з молодими спеціалістами

 

та новими вчителями

 

                                                               Треба багато вчитися,  

 

                                                      щоб знати хоч трохи.     (Монтеск'є)

 

1.     Ознайомитися з наказом про наставників для нових вчителів. (вересень)

 

2.     Вивчити запити нових вчителів. (вересень)

 

3.     Надавати необхідну методичну допомогу та підтримку новим вчителям; консультувати щодо правильного оформлення шкільної документації. (протягом навчального року)

 

4.     Взаємо відвідування уроків і позакласних заходів, їх обговорення(протягом року).

 

5.     Складання рекомендацій щодо самоосвіти. (жовтень)

 

6.     Обговорення новинок педагогічної літератури, творчих знахідок інших вчителів. (протягом року)

 

7.     Залучення нових вчителів до методичної, громадської та інших видів роботи в школи. (протягом навчального року)

 

8.     Допомога у роботі з "важкими" дітьми та сімями. (протягом року)

 

9.     Проаналізувати роботу нових вчителів. (травень)

 

 

Робота з обдарованими та здібними учнями

 

У кожній людині - сонце.

 

Тільки дайте йому світити.

 

                                               Сократ

 

1.     Продовжити цілеспрямовану роботу з виховання у учнів свідомого, відповідального ставлення до навчання, формування навичок самоосвіти, пізнавальної, інформаційної компетентності, підвищення якості знань відповідно їх потенціалу. З цією метою активно впроваджувати диференційований підхід та сучасні ефективні технології навчання.

 

2.     Оновити шкільний інформаційно-ресурсний банк даних «Обдарована дитина».

 

3.     Продовжити практику складання учнівських порт фоліо, індивідуально-розвиваючих програм здібних учнів, організувати активну індивідуальну роботу з їх реалізації протягом навчального року.

 

4.     Продовжити індивідуальну роботу з обдарованими та здібними учнями, дані яких внесено до банку даних, з підготовки їх участі у міських олімпіадах та інтелектуальних конкурсах, розвивати креативні здібності, створювати ситуацію успіху та умови до самореалізації дітей.

 

5.     Провести індивідуальну діагностичну роботу для вивчення інтересів та запитів учнів, залучити їх до активної участі у шкільному марафоні «Інтелект. Талант. Духовність.»

 

6.     Розпочати практику організації та проведення учнівських авторських виставок «Презентація таланту».

 

7.     Планувати та проводити шкільні позакласні заходи з метою створення умов для успішної самореалізації учнів.

 

8. Узагальнювати педагогічний досвід учителів, які працюють із обдарованими і здібними дітьми.

 

9. Підвищувати рівень компетентності педагогів і підготовка їх до роботи з обдарованими і здібними учнями.

 

 

Кількісний та якісний склад ШМО

 

вчителів початкової школи

 

на 2018-2019 навчальний рік

 

         У роботі ШМО беруть участь - 23 вчителів

 

         З них мають:

 

      

 

vКваліфікаційну категорію «спеціаліст» - 1 вихователь ГПД

 

(Єфремова І.М.)

 

vКваліфікаційну категорію «спеціаліст» - 3 вчителів( Дмитрук А.Я., Сидорчук О.В., Троневич К.В.)

 

vКваліфікаційну категорію «спеціаліст ІІ категорії» - 2 вчителів

 

(Павлюк В. Ю., Павлюк О.О.)

 

vКваліфікаційну категорію «спеціаліст І категорії» - 1 учитель

 

(Сидорчук Т.Л.)

 

v Кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» - 2 вчителів

 

(Дзюбрина М.А., Захарчук Л.В.)

 

v Кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» - 1 вихова-

 

тель ГПД (Борушевська О.М.)

 

vКваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», звання «стар-ший вчитель» - 6 вчителів (Данилюк М.М., Дзюбрина М.А., Остап-

 

чук Л.Б., Садовник Т.А., Пейко І.А., Тростюк В.Є.)

 

vКваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», звання «вчитель-методист» - 7 вчителів (Киричук Н.Д., Гаприндашвілі Т.Б., Колоїз Н.Г., Поплавська О.О., Миргородська Л.А., Панасюк В.В., Харковець Т.Д.)

 

vПеребувають у декретній відпустці по догляду за дитиною - 3 вчителів

 

(Кузьмич А.О., Люшина О.П., Яковець Н.І.)

 

НВК №26 © 2014