^Нагору

957973
Сьогодні
Вчора
Цього тижня
За весь час
163
292
748
957973

Ваш IP: 44.200.74.73
Сьогодні: 28-03-2024

Банери

   Рівненський навчально-виховний комплекс

«Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – спеціалізована спортивна школа» №26

    Рівненської міської ради

         вул. Паввлюченка,24 м. Рівне

33015, тел. (0362)259207, е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 

 

   ЗВІТ   ДИРЕКТОРА

          Рівненський навчально-виховний комплекс

«Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – спеціалізована спортивна школа» №26    Рівненської міської ради

за 2016-2017 навчальний рік

Рівне - 2017

 

 

Рівненський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – спеціалізована спортивна школа» №26 Рівненської міської радиЗвіт директора на загальношкільних зборах трудового колективу за 2016/2017 навчальний рік

    У своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувався Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Положенням «Про загальноосвітній навчальний заклад» та іншими законодавчими документами України, що регламентують роботу навчального закладу, Статутом школи, правилами внутрішнього розпорядку, посадовими обов’язками директора школи, іншими нормативними документами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

    Відповідно до Положення про загальноосвітній навчальний заклад керівники навчальних закладів щорічно звітують перед загальними зборами колективу навчального закладу. Органом громадського самоврядування загальноосвітнього навчального закладу є загальні збори його колективу, що скликаються не менше одного разу на рік.

 

2. Загальна інформація про школу

Рік заснування

1989 рік

Директор школи

Дзюбак Володимир Федорович, освіта вища, за фахом учитель фізичної культури, спеціаліст вищої  кваліфікаційної категорії, має звання «вчитель-методист». Заклад очолює з лютого 2007 року.

Контингент учнів

На кінець 2016/2017 навчального року у32 класах навчається840 учнів, з них 1 – 4 класів 398 –  учнів, 5 – 9 класів –371  учень, 10 – 11 класів –71  учень.  Випускників 9 класу59 учнів, випускників 11 класу – 24 учні, з них претендентів на нагородження золотою медаллю - 3 учні, срібною – 1 учень. Всі учні 11 класу беруть участь у проходженні державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання 2017 року.

Мова навчання

Українська мова

Профільне навчання

Навчально-виховний процес здійснювався у 10 класі за універсальним профілем (28 учнів),в 10-б класі за спортивним профілем (18 учнів),в 11 класі – за універсальним профілем (24 учнів).

Педагогічний колектив

 Педагогічний колектив нараховує 66 педагогів, з них    мають вищу освіту - 66   . Вищу кваліфікаційну категорію мають 46  вчителів, І кваліфікаційну категорію – 3 вчителів, ІІ кваліфікаційну категорію – 5  вчителів, категорію „спеціаліст” – 12 вчителів.

Гурткова робота

З метою оцінки результативності роботи гуртків, її ефективності та впливу на розвиток творчого потенціалу та з метою визначення проблем організації дозвілля школярів адміністрацією школи здійснено аналіз гурткової роботи на підставі епізодичного контролю, відвіданих занять, перевірки журналів, співбесід з керівниками гуртків та їх анкетування.

Планування роботи всіх гуртків здійснювалось відповідно до програм МОН України.

Заняттями в шкільних гуртках охоплено 121 учень, що складає 26% учнів школи. Серед них троє учнів із малозабезпечених сімей,  12 -  з багатодітних, 17- неповних сімей, п’ятеро напівсиріт, семеро дітей, батьки яких є учасниками АТО, двоє дітей-сиріт .

Доцільно зазначити, що найбільш ефективною була робота гуртка «Художній дизайн» (кер.гуртка Дзюбак В.В) та гуртка військово-патріотичного напрямку «Школа безпеки» (кер.Залізняк О.Т.). Заняття даних гуртків відрізняються чіткістю, змістовністю, послідовністю, спрямовані на прогнозування рівня засвоєння вихованцями знань, способів практичної діяльності та на формування основних компетентностей вихованців, визначених відповідними програми з позашкільної освіти. Керівниками  гуртків обираються такі методи, прийоми і засоби навчально-виховної діяльності, які забезпечують умови для розвитку здібностей вихованців, стимулюють самостійну діяльність, дають можливість дитині повністю реалізувати свої потенційні можливості. Результатом цієї роботи є участь гуртківців у шкільних, міських та Всеукраїнських конкурсах.

Так, учасники гуртка «Художній дизайн» (кер. Дзюбак В.В.) брали активну участь у шкільних заходах: акція «Голуб миру»,  виставці-конкурсі «Ходить гарбуз по городу», виставка-конкурс «Новорічна композиція», «Український сувенір», конкурсах малюнків та плакатів, благодійних акціях. Учасники гуртка щорічно  є переможцями міських конкурсів декоративно-прикладного мистецтва «Об’єднаймося ж, брати мої» (І місце в ІІ етапі), Всеукраїнської виставки-конкурсу «Український сувенір» .

Учасники гуртка «Фольклорне краєзнавство» брали участь у  загальношкільних концертних програмах до Дня вчителя, 8 Березня, конкурсі колядок і щедрівок «Зірка ясна на небі сяє», етнографічній вітальні «Чарівні мелодії Весни».

Вихованці військово-патріотичного гуртка «Школа безпеки» (кер.Залізняк О.Т.) активно долучалися до шкільних заходів: спортивне свято «Кроки до здорового життя», фестиваль здоров’я, День ЦО, День здоров’я. Однак, участь у міському конкурсі-огляді строю та патріотичної пісні «Червона калина», міському юнацькому  зборі «Заграва» була не результативною.

Члени  гуртка «Юні користувачі персонального комп’ютера» (кер. Бондар І.А..) долучалися до ведення сайту школи. Педагог  урізноманітнював форми та методи роботи з учнями, відповідно інтерес до занять у вихованців є високим. Вихованці гуртка «Театральне мистецтво» та «Акторська майстерність» (кер.Рафаловський В.В.) відвідували заняття не систематично. Керівник гуртка не використовував різних форм та методів  роботи з учнями, не враховував їх вікові особливості. Тому  під час проведення занять учні часто порушували дисципліну. В квітні та травні було проведено вистави «Дюймовочка», «Попелюшка» та «У царстві здоров’я» для учнів початкових класів, які продемонстрували низький рівень організації вихованців.

Матеріально-технічне забезпечення

До послуг учнів –  навчальних кабінетів, 2 комп’ютерні класи (23 ПК), спортивна зала, тренажерний зал, гімнастичний зал, футбольний майданчики зі штучним покриттям, футбольне поле, волейбольний майданчик, 2 майстерні, кабінет обслуговуючої праці, кулінарія, їдальня, актова зала.

Бібліотечний фонд налічує 86%  примірників художньої та навчальної літератури.

 

 

3. Кадрове забезпечення

    Відповідно до ст. 45 Закону України «Про загальну середню освіту» штатний розпис закладу установлюються управлінням освіти Рівненської міської ради на підставі Типових штатних нормативів загальноосвітніх навчальних закладів.

    Кадрове забезпечення школи здійснюється в повній відповідності з навчальними планами загальноосвітнього навчального закладу.

    У 2016/2017 навчальному році школа була забезпечена штатними працівниками на 97%; 66 штатних одиниць (заступник директора з навчально-виховної роботи – 4; педагогічних працівників - 61; працівників з числа обслуговуючого персоналу - 34).

    У 2016/2017 навчальному році було прийнято 4 працівника за строковим договором, з 4 трудові відносини буде продовжено в наступному навчальному році.

    Пріоритетом у підборі кадрів є високий професіоналізм, володіння навичками ІКТ, прагнення до саморозвитку, активної професійної діяльності, працездатність, комунікабельність.

    Варто відзначити склад постійних педагогічних працівників.

    Учителі Рівненського НВК №26– 66 мають вищу освіту, не за фахом працює 0                .

    Педагоги мають можливість удосконалювати свою фахову майстерність на курсах підвищення кваліфікації й успішно проходити атестацію.

   У навчальному закладі працює 66 педагогічних працівників.

   Розподіл педагогічних працівників за фахом і кваліфікаційними категоріями:

Навчальний предмет

Усього вчителів

Кваліфікаційна категорія

Педагогічне звання

Нагороди

Спец.

І

ІІ

вища

Старший вчитель

Вчитель-методист

Вчителі початкових класів

20

5

 

1

14

6

6

 

Вихователі ГПД

3

3

   

1

     

Українська мова та література

5

     

5

 

4

 

Зарубіжна література

2

     

2

 

2

 

Математика

5

     

5

2

3

 

Фізика

2

     

2

1

1

 

Інформатика

3

 

1

1

1

     

Хімія, біологія

2

   

1

1

 

1

 

Географія

2

     

2

1

1

 

Історія, правознавство

2

     

2

2

   

Англійська мова,

польска мова

6

1

2

2

1

2

 

1

 

Фізична культура

7

1

 

1

5

1

1

 

Художня культура

               

Образотворче мистецтво

1

     

1

 

1

 

Музика

1

     

1

1

   

Захист Вітчизни

1

 

1

         

Трудове навчання

3

     

3

1

2

 

   

   Підвищення освітнього рівня вчителів є першочерговим завданням адміністрації школи, передбаченим перспективним планом роботи. Аналіз статистичних даних відображає позитивну динаміку змін освітнього рівня вчителів.

   Атестація педагогічних працівників школи проводиться з метою активізації творчої професійної діяльності вчителів. Стимулювання безперервної фахової  й загальної освіти, якісної роботи, підвищення відповідальності за результати навчання й виховання, забезпечення соціального захисту компетентної педагогічної праці відповідно до Закону України «Про освіту» та Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 № 930 (із змінами).

       Перспективний план підвищення освітнього рівня

2014

2015

2016

2017

2018

замовлено

фактично

замовлено

фактично

замовлено

фактично

замовлено

фактично

замовлено

 фактично

11

10

13

12

15

15

19

16

23

 

      Атестація педагогічних працівників

2013-2014

2014-2015

2015-2016

2016-2017

2017-2018

16

14

10

15

15

  Атестація вчителів школи як чинник виявлення професіоналізму, компетентності вчителя, відіграє важливу роль у результативності навчально-виховного процесу.

    Під час атестації виявляються професійні нахили, якості вчителя, рівень загальної культури, створюються оптимальні умови для вивчення та  передового педагогічного досвіду кращих вчителів. Атестація для вчителів стає перевіркою їхнього особистого зростання, можливістю поділитися з колегами своїми здобутками, іспитом на компетентність. Тому адміністрація школи, психологічна служба та атестаційна комісія тісно співпрацюють, координують свої дії відповідно до таких завдань:

     -   вивчати професійні якості вчителя;

     -   враховувати потенційні можливості вчителя відповідно до вимог сучасної педагогіки, дидактики та психології:

   -   неухильно дотримуватись вимог зазначеного Положення та керуватися кваліфікаційними характеристиками відповідно до встановлення кваліфікаційних категорій;

     -   максимально використовувати мотиваційну та стимуляційну функції атестації;

     -   створити всі умови для виявлення, вивчення та впровадження передового педагогічного досвіду.

   

    Цілеспрямоване професійне самовдосконалення педагогічних кадрів – одне з головних завдань розвитку освітньої системи школи.

    Пріоритетними напрямами системи підвищення кваліфікації є:

     -   формування ключових компетенцій (17%);

     -   моніторинг якості освітньої діяльності (23%);

     -   впровадження нових технологій навчання й виховання в умовах профілізації старшої школи (20%);

     -   самоосвітня діяльність педагога (15%);

     -   залучення кадрів до творчої роботи (12%);

     -   психолого-педагогічних супровід освітньої діяльності (13%).

   Підвищення кваліфікації є складовою системи методичної роботи й важливою ланкою в формуванні пріоритетних компетенцій педагога.   

 

4. Методична робота

             Методична робота  з педагогічними працівниками в школі упродовж 2016-2017 навчального року здійснювалася відповідно до алгоритму роботи педагогічного колективу та перспективного й річного планів реалізації науково-методичної проблеми «Реалізація аксіологічного підходу до виховання в навчально-виховному процесі школи». Було скориговано зусилля всього педагогічного колективу і зосереджено його увагу на реалізацію VІ етапу науково-методичної теми школи, на підбиття підсумків, оцінку рівня самореалізації вчителів.

        Реалізація змісту і завдань, створення системного підходу до організації навчально-виховного процесу на основі аксіологічної моделі управління освітою здійснювалося через індивідуальні, групові та колективні форми методичної роботи.

          Для забезпечення системного підходу до організації навчально-виховного процесу на основі аксіологічної моделі управління освітою та реалізацію змісту і завдань проблемної теми в 2016-2017 н.р. було організовано діяльність дев’яти ШМО, роботу творчої групи класних керівників «Школа аксіологічного зростання особистості», визначено та скоординовано основні напрямки роботи психолога та соціального педагога школи.

          Упродовж 2016-2017 навчального року ШМО, творча група забезпечували системний підхід щодо реалізації, координували самоосвітню та дослідницьку діяльність учителів із проблем дослідження «Аксіологічний підхід – шлях до формування активної життєвої позиції, духовних цінностей та ідеалів» та «Творче співробітництво педагогічного колективу учнів та батьків для забезпечення ефективної реалізації аксіологічного підходу до виховання».

         Реалізація змісту й поставлених завдань, які б ґрунтувалися на досягненнях психолого-педагогічної науки, ПД, підвищення професійної майстерності кожного вчителя здійснювалася через самоосвітню діяльність та індивідуальні, групові й колективні форми методичної роботи. Ефективно та результативно працювали ШМО: вчителів української мови та літератури (керівник Заруцька В.М.), вчителів математики, фізики(керівник Лисюк Р.С.), вчителів біології, географії, хімії (кер. Монько Л.В.), вчителів початкових класів (керівник Киричук Н.Д), вчителів зарубіжної літератури, історії, музики  (керівник Мухомеджанова С.О.), вчителів іноземної мови (кер. Кучерява О.Я.), вчителів фізичної культури та предмета «Захист Вітчизни» (кер. Шамич Ю.В.).

На етапі підбиття підсумків, оцінки рівня самореалізації вчителів та з метою забезпечення системного підходу до реалізації змісту і завдань проблемної теми школи, її психологічного супроводу, створення власного досвіду було сплановано шляхи реалізації науково-методичної проблеми у 2016-2017 н.р.  та проведено ряд шкільних методичних заходів: семінар-практикум «Складові ефективної діяльності вчителя в школі», педагогічні ради – «Проблеми реалізації виховних завдань у роботі з учнівським колективом», «Колективний досвід педагогів школи щодо реалізації аксіологічного підходу до виховання в навчально-виховному процесі школи», діагностування «Проблеми вивчення індивідуальних особливостей учнів, їх інтересів та потреб».

          Із метою виявлення, підтримки та популяризації творчих педагогічних ідей та знахідок, сприяння професійній самореалізації особистості вчителя, розвитку педагогічної майстерності проводилися  декадники педмайстерності, майстер-класи, тренінги,  у яких взяли участь учителі, що атестувалися. Теоретичне обґрунтування,  обмін досвідом із самоосвітньої науково-методичної діяльності здійснювався на семінарі-практикумі, педагогічних радах та під час проведення показових уроків і позакласних заходів такими вчителями, як-от : Гелетою В.Г., Тимощук М.М., Григоруком О.М., Денисовою К.А., Карпець С.І., Галело Т.М.,  Гаприндашвілі Т.Б., Колоїз Н.Г., Садовник Т.А., Ящук С.О., Тростюк В.Є., Удодік І.І., Давидюк О.О., Топилком Р.Б., Давидюк О.О., Поплавською О.О.

     Щорічно діє практика вивчення, популяризації та обмін педагогічним досвідом учителів закладу. На базі школи проводилися такі міські та обласні методичні заходи: мистецька вітальня «Місто успішних людей» (вч. Давидюк О.О., Будько Н.С., Мухомеджанова С.О., Новосад О.О., Коник Р.В.), динамічна майстерня для вчителів 1-х класів за НПП «Інтелект України» (вч. Поплавська О.О.), творча група вчителів зарубіжної літератури (керівник Мухомеджанова С.О.), до виступів на семінарі керівників гуртків туристично-краєзнавчого напряму та завідувачів шкільних музеїв «Методичні рекомендації з організації роботи Всеукраїнської краєзнавчої експедиції «Моя Батьківщина – Україна» та підготовки пошуково-дослідницьких робіт, обласному семінарі із досвіду роботи залучалася Осніцька Н.О., учитель економіки та географії,  ділилися досвідом із заступниками директорів, директорами, слухачами курсів РОІППО, Дзюбак В.Ф,  Ящук С.О., Коник Р.В. Проведення міських заходів на базі школи відображені на шкільному  веб-сайті в розділі «Методична робота».

     Продовжується практика напрацювань та популяризація педагогічного досвіду вчителів закладу у фахових журналах (Осніцька Н.О.: Розробка конспекту уроку «Зміст та ознаки ринкової конкуренції». Журнал «Економіка в школах України», видавн. «Основа», № 7 (140) липень 2016 р.; Географічні тренінги. Книжковий додаток журналу «Географія», видавн. «Основа», № 5, травень, 2017 р.; Лагода О.І.: «Англійська мова та література», № 6, лютий 2017 р., конспект уроку у 9 класі «Засоби масової інформації»); на сайті «BOOK SERVER»

(Осніцька Н.О.: розробки уроків, позакласних заходів, бізнес-планів магазину творчої майстерні «Чарівна скриня», чайної майстерні «Таємниці здоров’я», розробки туристичного маршруту «Рівне – місто оригінальних музеїв», розробки самостійної роботи з теми «Клімат», «Географічна карта», стаття «Значення шкільного краєзнавства в арсеналі національно-патріотичного виховання дітей та молоді», пошуково-дослідницька робота «Музейні гостини – сучасна рівненська традиція»; Поплавська О.О.: Розробки виховних заходів; Міхалінчик О.М. Конспект уроку у 2-му класі «Природа. Моя улюблена пора року»).

     Про науково – дослідницьку і пошукову діяльність педагогів школи, ріст їх професійної майстерності, розвиток творчого потенціалу засвідчують  не лише показові уроки та виступи під час проведення обласних і міських методичних заходів, а також участь учителів школи  у ХІV  конкурсі-ярмарку педагогічної творчості (було представлено 8 робіт, із них: 5 переможців – Ящук С.О. (ІІІ місце),  Кучерява О.Я., Лагода О.І. (ІІ місце), авторський колектив учителів української мови та літератури (ІІІ місце), Карпець С.І. (ІІІ місце), Тимощук М.М. (І місце),  1 лауреат (Патракова Л.В.).

    Упродовж 2016-2017 н.р. діяла школа наставництва, якою керували такі педагоги: Борушевська О.М., Шандалюк І.М., Гаприндашвілі Т.Б. Із педагогами 1-го року роботи проводилися анкетування, психодіагностика особистісних якостей, показові уроки та заняття, заслуховувалися звіти на засіданнях методичної ради, було організовано взаємовідвідування уроків молодих педагогів у досвідчених колег із метою поліпшення та удосконалення методичної роботи та підвищення професійної майстерності.

Для вчителів, що атестувалися, проводилися декадники педагогічної майстерності, майстер-класи, на педагогічній  раді презентувалися методичні напрацювання. Упродовж 2016-2017 н.р. узагальнено та систематизовано досвід Поплавської О.О. з теми «Екологічне виховання як засіб формування активної життєвої позиції молодших школярів», Давидюк О.О. з теми «Формування естетичних компетентностей учнів засобами музичного мистецтва». Зростання рівня педагогічної майстерності вчителів дає можливість поповнити методичний кабінет посібниками, практичними розробками. За 2016-2017 н.р. видрукувано 8 посібників: Ящук С.О. «Педагогіка співробітництва – реальний шлях до ствердження демократії і гуманізму в шкільному житті» (Готуємося до педагогічної ради. З досвіду роботи), Кучерява О.Я., Лагода О.І. «Happy English. Summer tutor», Балакірєва О.І., Дмитрук К.С. «Діагностичний інструментарій класного керівника», Тимощук М.М. «Україно, ти невмируща держава!» (З досвіду роботи класних керівників), авторський колектив учителів-філологів (Ящук С.О., Гожа А.А., Заруцька В.М., Пекунова О.Л., Гелета В.Г.) «Реалізація аксіологічного підходу до виховання на уроках української мови та літератури» (З досвіду ороботи), Неверковець Н.А. «До вершин педмайстерності».

     Завершення вивчення науково-методичної теми школи було підсумовано та заслухано  на педагогічній раді-конференції «Колективний досвід педагогів школи щодо реалізації аксіологічного підходу до виховання в навчально-виховному процесі школи».  Напрацювання вчителів-предметників та шкільних методичних об’єднань узагальнено методичними посібниками. Було здійснено соціометричне опитування педагогів школи і визначено нову науково-методичну тему «Компетентнісно спрямована освіта – інноваційна домінанта розвитку сучасної школи».

 

5. Навчальна діяльність учнів

    У 2016/2017 навчальному році навчання завершили 840 учнів у 32 класах, середня наповнюваність класів 26 учні, функціонувала 3 групи продовженого дня. Серед причин вибуття учнів -  зміна місця проживання.

    У 2016/2017 навчальному році школа  працювала у режимі одної зміни. Відповідно до діючих санітарно-гігієнічних норм режиму роботи тривалість уроку:

     - в 1 класі – 35 хвилин;

     - в 2-4-х  класах – 40 хвилин;

     - в 5 – 11-х  класах – 45 хвилин,

     - перерви тривалістю 10 та 20 хвилин.

    Головна місія школи – надання якісних освітніх послуг.

    За результатами річного оцінювання переважна кількість учнів мають достатній та середній рівень навчальних досягнень.

    Учні нашої школи традиційно приймають участь в всеукраїнських,обласних, міських, шкільних предметних олімпіадах.

Відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту» та з метою створення сприятливих умов для всебічного розвитку інтелектуального і творчого потенціалу талановитих дітей та підлітків, стимулювання їх творчого самовдосконалення, залучення обдарованої молоді до науково-дослідницької діяльності, піднесення статусу обдарованих дітей було складено план роботи з обдарованими учнями.

З діаграми прослідковується стабільність  у 2016/2017 навчальному році рівня результативності учнів школи за підсумками участі у міському етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів.

      З метою популяризації фізичної культури і спорту в місті, пропаганди здорового способу життя, відбору та підготовки спортсменів міста до обласних та Всеукраїнських змагань, виявлення кращих спортсменів-школярів організованоміську Спартакіаду школярів. У рамках проведення Спартакіади школярів учні школи під керівництвом вчителів Шамича Ю.В., Вавсюти М.С., Денисової К.А., Топилка Р.Б., Дзюбака В.Ф. брали участь у спортивних змаганнях «Старти надій» і посіли  у загальному заліку 5 місце, у міських  змаганнях «Шкіряний м’яч» серед учнів 2006р.н. - 1 місце, серед учнів 2005р.н. - 1 місце, серед учнів 2004р.н. - 1 місце, серед учнів 2003р.н. - 1 місце, у обласних змаганнях  «Шкіряний м’яч» серед учнів 2006р.н. - 4 місце , серед учнів 2005р.н. - 1 місце серед учнів 2004р.н. - 3 місце, серед учнів 2003р.н. - 1 місце,  у Всеукраїнських змаганнях «Шкіряний м’яч» серед учнів 2005р.н. - 3 місце,  серед учнів 2003р.н. – вийшли у фінальну частину (серпень) з легкоатлетичного кросу – 22 місце, з волейболу серед юнаків – 9-12 місце, а з волейболу серед дівчат – 1 місце, з легкої атлетики - 7 місце, з баскетболу (юнаки) – 9-12 місце, з футзалу – 2 місце. У всеукраїнських змаганнях Шкільної футзальної ліги серед дітей 2005 р.н. – 3 місце

 

6. Виховна робота

   Пріоритетні напрямки виховної роботи:

-    формування особистих рис громадян України, національної свідомості та самосвідомості учнів;

виховання духовної культури особистості;

- виховання поваги до Конституції та законодавства України, державної символіки;

формування високої мовної культури, оволодіння українською мовою;

- утвердження принципів загальнолюдської моралі на основі відновлення історичної пам’яті;

-  підвищення фахового рівня вчителів;

-  активізація роботи з батьками і громадськістю;

-  активізація екскурсійної діяльності;

-  активізація народознавчої, військово-патріотичної робіт;

-  активізація роботи органів учнівського самоврядування.

  

У 2016-2017 н.р. виховна робота проводилась згідно із Законами України «Про загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», «Про виховання дітей та учнівської молоді», наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 31.10.2011 № 1243 «Про Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», наказів МОН України від 27.10.2014 № 1232 «Про затвердження плану заходів щодо посилення національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді», від 25.07.2016 р. № 21/10-1828 «Про методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2016-2017 навчальному році», Програмою національного виховання учнівської молоді Рівненщини на 2008-2020 роки, наказами управління освіти щодо виховної роботи, річного плану роботи, орієнтуючись на результати діагностики рівня професійності педагогічних кадрів та аналізу результатів виховного процесу за минулий навчальний рік.

Виховна робота закладу у 2016-2017 навчальному році була спрямована на оптимізацію виховного процесу, реалізацію змісту та завдань виховної системи школи, на органічне поєднання оргнаізаційно-педагогічної, сімейно-родинної, національно-культурної, спортивно-оздоровчої та просвітницької діяльності вчителів, батьків, учнів, громадськості. Адміністрація школи сприяла побудові виховного процесу на засадах партнерства, суб'єктної взаємодії, глибокої його відкритості.

З метою забезпечення відповідності діяльності школи державним стандартам та надання допомоги педагогам у підвищенні рівня виховної роботи, у школі постійно здійснюється управління та внутрішкільний контроль за виховною роботою. Для проведення підсумків різних видів контролю за станом виховної роботи використовуються такі форми: накази, індивідуальні бесіди, методичні об'єднання класних керівників, винесення окремих питань на нараду при директору, на засідання педагогічної ради. Аналіз відвіданих виховних заходів показав, що виховна робота проводиться на достатньому рівні, педагогами використовуються сучасні технології виховання учнів: соціальне проектування, колективні творчі справи, навчально-виховні проекти, технологія самовиховання і саморозвитку.

Методична робота з проблем виховання була спрямована на вивчення й упровадження інноваційного підходу до виховання, на розвиток творчої активності педагогів, підвищення професійної компетентності, відповідальності, постійне удосконалення навичок самостійної роботи класного керівника, надання їм кваліфікованої допомоги. Слід відзначити, що професійний рівень класних керівників зростає. Так, класні керівники прийняли участь у конкурсі-ярмарці педагогічної творчості, на якій представили посібники «Україно, ти невмируща державо» (І місце), «Діагностичний інструментарій класного керівника» (ІІІ місце). В журналі «Виховна робота в школі» було опубліковано статтю «Школа аксіологічного зростання особистості. З досвіду роботи творчої групи класних керівників» (№ 2 (147), лютий 2017р. – авт.. Коник Р.В.); на BOOK-SERVER опубліковані матеріали:  Осніцької Н.О. -  стаття «Значення шкільного краєзнавства в арсеналі національно-патріотичного виховання дітей та молоді», розробки виховних заходів: екологічний турнір«Дивоцвіт природи», конкурсна програма «Що ми знаємо про Україну», туристко-екскурсійний маршрут «Рівне – місто оригінальних музеїв», пошуково-краєзнавча робота «Музейні гостини»; Давидюк О.О. – виховний захід «Музика в природі і природа в музиці»

У січні 2017 р(наказ № 274-осн. від 10.12.2016 р)      Педрада   було проведено педагогічну раду «Проблеми реалізації виховних завдань у роботі з учнівським колективом».

Значну увагу у національному та громадянському вихованні учнів відіграє організація туристсько-краєзнавчої роботи. Впродовж 2016-2017 н.р. для учнів організовано понад 31 екскурсію різноманітного спрямування, в яких було охоплено більш ніж 70% учнів. Організовано походи до спортивно-оздоровчого комплексу «Хутір»(3-А) ,міський зоопарк (7-А, 7-В, 2-А, 4-В, 1-А, 1-Г, 2-Г ), краєзнавчий музей 3-Б, 3-А, 3-В, 8-А, 8-Б, 5-А, 5-В, 7-В, поїздки у Львів (5-В, 7-Б, 8-Б,10-А ), замки Львівщини (4-А, 4-Б, 4-В, 3-В),Дубно (3-Б, 3-В, 2-А, 4-В, 4-А, 3-А), Березне (6-А, 6-В, 4-Б Костопіль (2-А, 2-В), Київ (6-Б) , Вишнивець-Збараж- Кам’янець (5-А, 5-В), Кам’янець- Подільський- Бакота- Хотин (1-А, 3-Б,В), Трускавець (6-А, 6-В, 3-Б, 2-Г), Тернопіль (6-Б), заповідне лісове урочище (8-А, 8-В), Лопатень (8-А,Б,В), с. Гурби (10-А,Б), Яремче-Буковель(9-А,Б, 10-А, 7-А,Б,В, 5-Б), Житомир-Умань-Вінниця (8-А, 5-А). Найбільшу кількість екскурсій було організовано класними керівниками: Гелетою В.Г., Лисюк Р.С., Неверковець Н.А., Карпець С.І., Колоїз Н.ГОсніцькою Н.О., Рабченюк О.Д., Давидюк О.О.,Миргородською Л.А., Пейко І.А.

             Результатом проведеної роботи є активна громадянська позиція учнів закладу, яку вони виявляли беручи участь в акціях «Оберіг воїну АТО», «Валентинка для захисника», благодійних ярмарках (шкільних та міських).

Одним з пріоритетних напрямків виховної діяльності у школі є правове виховання. У 2016-2017н.р. у навчальному закладі проведено ряд організаційних і практичних заходів, спрямованих на виконання основних завдань правового виховання школярів( наказ № 177- осн від 31.08.2016 «Про організацію роботи з профілактики правопорушень серед учнів школи», наказ № 176-осн від 31.08.2016 «Про організацію контролю за відвідуванням учнями школи», наказ № 175-осн від 31.08.2016 «Про організацію роботи з батьками у 2016- 2017 н.р.», наказ №289-осн. Від 19.12.2016р. «Про підсумки проведення тижня правових знань»).

З метою соціально-правового захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківської опіки у школі створено банк даних даної категорії учнів, класними керівниками та психологічною службою школи здійснюється обстеження матеріально-побутових умов сімей, в яких виховуються ці діти.

Індивідуальну роботу з учнями, схильними до правопорушень, класні керівники та класоводи спрямовують на вивчення їх індивідуальних особливостей, виявлення причин правопорушень, залучення дітей до громадської роботи в класі та школі. Спостерігається позитивна тенденція стосовно охоплення гуртковою діяльністю учнів, схильних до правопорушень. Якщо в 2012-2013 н.р. 5 з 15-ти дітей, які перебувають на внутрішкільному обліку займаються у гуртках і секціях, в 2013-2014 н.р. 8 з 12, 2014-2015 н.р. - 8 з 10., 2015-2016 н.р.– 6 з 7, то в поточному навчальному році 6 з 9.

З метою педагогічної корекції відхилень у поведінці учнів, психологічною службою школи проводились індивідуальні бесіди, діагностика учнівських колективів, бесіди з батьками, неодноразово у класах, за їх участю, проводилися батьківські збори. Так, практичним психологом Балакірєвою О.І. було охоплено індивідуальною психодіагностикою 30 учні та 3 педагогічних працівників; соціально-психологічні дослідження проведено серед 808 учнів; індивідуальну консультацію надано для 19 учням та  для 26 педагогів. Упродовж року було створено 14груп для консультування учнів  та 8 груп корекційно- відновлювальної та розвивальної роботи з дітьми.

Соціальним педагогом Дмитрук К.С. охоплено індивідуальною діагностикою 53 особи, груповою - 723; проведено 61 консультаційну бесіду серед учнів, 45 - серед педпрацівників; просвітою охоплено 761 особу. Упродовж року було створено 10 груп для соціально- перетворювальної та профілактичної роботи з дітьми.

Упродовж 2016-2017 н.р. проводилась робота із залучення громадськості до організації виховної роботи: представники благодійного фонду «Вірний шлях»  провели бесіду з елементами тренінгу для учнів 7- 8-х класів «Як зупинити СНІД»;методист Кирилюк Т.М. Рівненського міжшкільного навчально-виробничого комбінату - семінари для учнів 8-х та 9-х класів, представниками спортивно-оздоровчого комплексу «Хутір» -  уроки  з боулінгу; члени учнівського самоврядування неодноразово відвідували дітей з дитячого будинку. Тісною залишається співпраця з ВАТ «Поліссяхліб», волейбольним клубом РЕГІНА ШВСМ, міською та обласною федерацією з футболу.

Однією з найважливіших ділянок виховання учнів є організація роботи з батьками. Упродовж 2016-2017 н.р. було проведено загальношкільні та класні батьківські збори, батьківські всеобучі (4 рази на рік). Батьків найбільше хвилюють питання: адаптація учнів до навчання, успішність, рухова активність, обсяг домашніх завдань тощо, про що свідчать звіти класних керівників. Адміністрацією школи постійно забезпечувалась відкритість школи до батьківської громадськості, шкільною психологічною службою постійно проводилось консультування батьків. Так, практичним психологом Балакірєвою О.І. надано консультування для 165 батьків  , психологічною просвітою охоплено 735 батьків. Окрім того, соціальним педагогом Дмитрук К.С. проведено соціально-психологічні дослідження серед 315 батьків, надано 116 індивідуальних консультацій, просвітою охоплено 612 батьків.

Результати участі в конкурсах:

1.Всеукраїнська експедиція учнівської та студентської молоді «Моя Батьківщина Україна» у напрямку «Географія рідного краю» (І місце в І та ІІ етапах,  учениця 11-А класу Івасенко Мирослава); напрямок «Духовна спадщина мого народу» (І місце в І та ІІ етапах, учениця 11-А класу –Войчук Юлія)

2. ХVІ Всеукраїнський конкурс учнівської творчості, присвячений  Шевченківським дням «Об’єднаймося ж , брати мої» (номінація «Література», ІІІ місце – Войчук Юлія; І місце, номінація «Декоративно-прикладне  мистецтво» - Хращевська Катерина)

3. Конкурс  фоторобіт «Моя Україна» (Мосійчук Людмила, міський конкурс : номінація «Портрет»,І місце, номінація «Жанрове фото», ІІ м.; Войчук Юлія : обласний конкурс, номінація «Натюрморт»- ІІІ місце, номінація «Жанрове фото»- ІІ місце)

4. VІІ Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської і студентської молоді ім. Т.Шевченка (ІІІ місце – Максимчук Вікторія, )

6. X Всеукраїнська олімпіада «Юні знавці Біблії»(чотири третіх місця, одне - друге)

7.  Міський конкурс читців-декламаторів  і юних поетів   «Живи, Кобзарю, в  памяті людській» (ІІІ місце, Мандзюк Неоніла  -ІІ місце; Лисиця Вікторія - ІІІ місце )

8. Міський заочний конкурс «Космічні фантазії» (ІІ місце - Афанасєнко Евеліна)

9. Міський конкурс «Юна вишивальниця» (Желязко Анастасія - ІІІ місце)

10.  Міського огляду-конкурсу читців – декламаторів «Поліські пересмішники. Рівне сміється» (Желязко Аліна , Рибак Карина -  ІІІ місце,)

11. Міський  конкурс екскурсоводів – краєзнавців (Буковська Ірина – ІІІмісце)

12. Міський конкурс драмколективів –  (ІІІ місце, учнівський та батьківський колектив 3-Б класу)

 

7. Соціальний захист

У 2016/2017 навчальному році робота школи щодо соціального захисту дітей пільгових категорій була спрямована на виконання законів України  «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», указів Президента України  від 11.07.2005 № 1086/2005 «Про першочергові заходи щодо захисту прав дітей»,  від 04.05.2007 № 376/2007 «Про додаткові заходи щодо захисту прав та законних інтересів дітей», від 01.06.2013 № 312/2013 «Про додаткові заходи із забезпечення гарантій реалізації прав та законних інтересів дітей»,  Постанови Кабінету Міністрів України від 05.04.1994 № 226 «Про поліпшення виховання, навчання, соціального захисту та матеріального забезпечення дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», розпорядження Кабінету Міністрів від 11.06.2007 № 119/2007-р «Про схвалення Концепції Загальнодержавної програми «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини» на 2006-2016 роки».

Робота з  даного напрямку  проводилася відповідно до  річного плану роботи школи, плану виховної роботи, плану роботи практичного психолога з організації соціального захисту дітей пільгових категорій.

 У 2016/2017 навчальному році наказом по школі від 30.08.2016  № 158 «Про призначення громадського інспектора з охорони прав дитини» було призначено інспектора з охорони дитинства заступника директора з виховної роботи Коник Р.В. Постійно здійснювався контроль за відвідуванням занять дітей, які залишились без батьківського піклування та інших дітей із соціально незахищених категорій.

 

8. Збереження і зміцнення здоров’я учнів і працівників

    Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази. Для якісного медичного забезпечення учнів та вчителів у закладі обладнаний медичний пункт, де працює шкільна медична сестра, яка організовує систематичне та планове медичне обслуговування учнів, забезпечує профілактику дитячих захворювань. Щорічно на базі лікарні діти проходять медичне обстеження. Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи у школі формуються спеціальні медичні групи, а також уточнені списки учнів підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік.

 

9. Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності

    Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей в побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педагогічного колективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу, інших чисельних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи проводиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі  від 30.08.2016 № 151 «Про організацію роботи з охоронии праці» призначено відповідального за організацію роботи з охорони праці заступника директора з навчально-виховної роботи Баганець Л.М. сплановані заходи.

    На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі у учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, майстерня, спортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщеннях школи розміщено кілька стендів з безпечної поведінки, стенди з охорони праці.

    Питання охорони праці та попередження травматизму обговорювалися на нарадах  при директорові. Вивчаючи стан травматизму  серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків створення безпечних умов навчання. Разом з тим залишаються випадки травматизму дітей на уроках фізичної культури. В школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, проведено відповідну з учителями. Причини вивчення травм з’ясовуються, аналізуються, відповідно до цього складаються акти та проводяться профілактичні заходи. У цьому році не травмовано жодного учня. Традиційними в школі є тижні безпеки дорожнього руху, знань пожежної безпеки, сприяння здорового способу життя та безпеки життєдіяльності, охорони праці, День цивільного захисту населення.

 

10. Фінансово-господарська діяльність

    Фінансово-господарська діяльність школи здійснюється відповідно до статуту на основі прийнятого бюджету.

    Джерелами фінансування є:

- кошти управління освіти Рівненської міської ради;

- благодійні внески батьків;

- благодійні внески фізичних осіб;

- оренда.

Спонсорські кошти батьків на школу за 2016-2017 навчальний рік

Спонсорська допомога батьків –116509-00 грн.

 

36178-16 грн.      - будівельні матеріали

383-00 грн.          - передоплата газет

5688-58 грн.        - сантехнічні приладдя

1950-00 грн.        - жалюзі

966-00 грн.          - стенди

4303-86 грн.        - господарчі товари

489-20 грн.          - брошурування, друк, запис

26540-00 грн.      - ремонтні роботи

800-00 грн.          - пісок

24-60 грн.            - послуги пошти

3752-00 грн.        - вікно пластикове

522-64 грн.          - смітники

5209-94 грн.        - канцтовари

2714-90 грн.        - послуги УМВС

493-00 грн.          - послуги хостингу

15048-36 грн.      - електротовари

2543-00 грн.        - радіосистема, деталі

1470-00 грн.        - заправка та ремонт картриджа

1260-43 грн.        - нагородження учнів

1749-00 грн.        - меддезінфекція

508-31 грн.          - лабораторні дослідження води

735-47 грн.          - бензин

69-00 грн.            - нотаріальні послуги

191-40 грн.          - субстрат

1580-15 грн.        - інструменти

1338-00 грн.        - оплата за Інтернет

 

11. Управлінська діяльність

    Першочерговим завданням адміністрації є організація роботи школи, де колектив має спільну мету, обумовлену світовими, державними, регіональними тенденціями розвитку освіти; формування системи показників та оцінок, які контролюють, оцінюють та регулюють процеси в управлінні.

    Враховуючи сучасні вимоги, стиль керівництва школою більш близький до демократичного, так як більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи. Рішення до управління та контролю за навчально-виховним процесом адміністрація школи приймає колегіально.

    Застосування принципу раціонального поєднання традиційного і інноваційного в управлінні внесло зміни в основні завдання, функції, форми та методи діяльності керівника і сформувало нові підходи:

        - підготовка конкурентоспроможних випускників;

     - створення конкурентоздатного освітнього середовища;

     - використання комп’ютерної мережі Інтернет;

          - створення правових, організаційних, психологічних умов для здійснення діяльності педагога;

     - соціальна та психологічна підтримка педагогів-новаторів.

  Модернізованими управлінськими функціями є: прогностична, політико-дипломатична, консультативна, менеджерська, представницька.

НВК №26 © 2022