^Нагору

634620
Сьогодні
Вчора
Цього тижня
За весь час
134
217
1620
634620

Ваш IP: 3.236.51.151
Сьогодні: 18-10-2021

Банери

Програма «Нова українська школа» у поступі до цінностей» переглянути

 

 

Матеріали періодичних видань про проблеми шкільного насильства та протидії булінгу переглянути

 

План заходів щодо попередження насильницької моделі поведінки, випадків булінгу серед учасників освітнього процесу, учнів 1-11 класів переглянути

 

ПРОЦЕДУРА ПОДАННЯ УЧАСНИКАМИ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ЗАЯВ ПРО ВИПАДКИ БУЛІНГУ (ЦЬКУВАННЯ) В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ переглянути

 

Виховна система Рівненського НВК № 26

 

Компетентнісний підхід як сучаснна методологічна орієнтація у виховній діяльності

 

 

Про організацію роботи з питань запобіганню і протидії булінгу (цькуванню)

 

 

 

 

План роботи шкільного методичного об’єднання класних керівників на 2020 – 2021 н.р. переглянути

 

 

 

      Для вчителів, батьків за підтримки Представництва Дитячого Фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні, Національної Поліції України, Ювенальної Поліції України громадською організацією «Всеукраїнський громадський центр «Волонтер» розроблені наступні книги та інформаційні буклети, які можете завантажувати й використовувати для Вашої роботи чи особистого життя.

 

 

 

ПІДЛІТКОВИЙ ВІК: ЯК БАТЬКАМ ЗРОЗУМІТИ ПІДЛІТКА ТА ЗНАЙТИ СПІЛЬНУ МОВУ? 

https://drive.google.com/file/d/1Vp1lWfXQm_qCRsoopeQCG92-1JTLrKRb/view?fbclid=IwAR2vvVJhr3EXJhbpQMO5zuu7h9r57sIJNzkJkJH_ow3y6BH136rhU64G-6U

 

 

РЕСУРСИ ПОЗИТИВНОГО БАТЬКІВСТВА: ЯК СТАБІЛІЗУВАТИ СЕБЕ У СТРЕСІ Й ДОПОМОГТИ ПОПЕРЕДИТИ ЕМОЦІЙНЕ ВИГОРАННЯ?(інформація для батьків)https://drive.google.com/file/d/1270lRvIjHZpW7FmEyCO66yNkSIFyKdr2/view?fbclid=IwAR0QWjRfMxnZSZ-E3g90uYTvtHbeiQbnV0SXJfrsmi1EVUJu61bQm24LDTg

 

 

ВИХОВАННЯ БЕЗ НАСИЛЬСТВА: ЯК ГАРМОНІЙНО ТА ЕКОЛОГІЧНО ВИХОВУВАТИ ДИТИНУ? 

https://drive.google.com/file/d/16Nbgt5sirtasbWC1u0HnF_6cBO32j2_D/view?fbclid=IwAR06gxj84BJUuqNHyTKypsGV7YsNtP-7tC95J0uFGsUWiYmlS3PrcdHCWDg

 

 

УПРАВЛІННЯ СТРЕСОМ: ЯК ДОПОМОГТИ ДИТИНІ, ЯКА ПЕРЕБУВАЄ В СТРЕСІ? 

https://drive.google.com/file/d/1K2Li82JznN1oTf3oGAUOFsRJv3M9puYq/view?fbclid=IwAR2YmzdQjgWpv442QpT_1znJkHfJhfp7jJPNvE2jH2dp3hmg2ClExJwgy-4

 

ПРОТИДІЯ БУЛІНГУ (інформація) 

https://drive.google.com/file/d/1Sqzl5brzvQaYW54z4Dm-VElhUdXGykms/view?fbclid=IwAR0fLlLvmbzdCtvq1WKoR22xkZnJaDV_X7VTvcvxtCVZokWJfoTlFWxwSJQ

 

ПРО КІБЕРБУЛІНГ ДЛЯ ДІТЕЙ 

https://drive.google.com/file/d/1hraRO7CEIbNd5i7En4BP9VtiFa9eyZtj/view?fbclid=IwAR34y4IZgrfkAQz_Nk4tFiWb3cXXRIU-DHU0XvdhFUVtMrcRPBc9ZKESJxs

 

 

 

12 порад класним керівникам для ефективного управління класом

Дискусії про реформи освітньої сфери з кожним днем ​​стають все спекотніше, але вчителям потрібно робити свою роботу кожен день і часом потрібно використовувати свої маленькі хитрощі, щоб тримати ситуацію в класі під контролем. Незалежно від того, чи є ви досвідченим учителем, або тільки прийшли працювати в школу, стратегії ефективного управління класом життєво важливі для створення позитивної освітньої атмосфери. Ми пропонуємо вам 21 пораду на цей рахунок.


Правила поведінки


1. Будьте розсудливі
   Порада: Не варто строго дотримуватися всіх правил. Це не завжди призводить до гарних результатів.
   Середовище навчання, скута безліччю правил і заборон, охолоджує відносини між учителем і учнями і рано чи пізно призводить до бунту. Ви встановлюєте правила, щоб створити норми поведінки, але вони не є ідеальним засобом для управління вашим класом самі по собі.

 

2.   Уникайте ескалації конфлікту
   Порада: Скажіть «ні» публічним покаранням.
Конфлікт з учнем, який відбувається на очах його однокласників, часто непродуктивний і нераціональне. Не звітує учня, що порушує дисципліну, перед усім класом. Вибравши таку тактику, ви тільки нашкодите ситуації. Присоромлений перед своїми товаришами учень, буде змушений захищатися і ситуація зайде в глухий кут.

 

3.Не карайте за все підряд.
   Порада: Не витрачайте енергію даремно, караючи за кожну провину.
   Не варто розпорошуватися на кожну дрібницю і акцентуватися на дрібних проступки. Визначте свою «крайню межу», яку не можна переступати і якщо така риса пройдена, будьте готові методично й послідовно заявляти про свої вимоги.

 

4. Не гарячіться.
   Порада: Зберігайте спокій і робіть свою роботу.
   Коли вам здається, що все вийшло з-під контролю, ви все ще можете управляти своєю реакцією. Намагайтеся не кричати. Криком ви досягнете всього чого завгодно, але не поваги і довіри. Ви завоюєте набагато більший авторитет у ваших учнів, якщо зможете зберігати спокій в будь-якій ситуації і будете діяти в суворій відповідності до встановлених заздалегідь правилами поведінки.

 

5. Дійте за планом
   Порада: Завжди тримайте в голові те, які проступки яких покарань заслуговують.
   Завжди майте план. Дуже важливо, щоб для кожного проступку було відповідне покарання. Суворо дотримуйтеся цього плану. Ваші учні будуть відчувати вас, але якщо ваша реакція завжди буде однакова, то ця гра закінчиться досить швидко.

 

6. Побудова відносин. Включення і вимикання
   Порада: Звертайтеся до ваших учням по імені та по батькові, вітаючи їх при вході в клас.
   Таким чином, ви як би «включаєте» в учня офіційно-діловий тон, що сприяє проведенню уроку, і розряджати їх пустотливий заряд, отриманий на перерві.

 

7. Встаньте на їх місце.
   Порада: Намагайтеся час від часу дивитися на речі очима своїх учнів.
   Завжди пам'ятайте, що перед вами живі люди, а не роботи, які зобов'язані підкорятися вашим командам. Проявіть емпатію, щоб краще розуміти ваших учнів і тоді вам буде набагато легше знайти спільну мову.

 

8. Дізнайтеся їх ближче.
   Порада: Постарайтеся встановити близькі стосунки з вашими учнями і покажіть, що вам не все одно.
   Час, витрачений на встановлення довірчих і чесних відносин з вашими учнями, окупиться у сто крат, будьте впевнені.

 

9. Не атакуйте «в лоб».
   Порада: Уникайте конфронтацій з проблемними учнями, але спробуйте зрозуміти їх.
   Учні, які виявляють девіантну поведінку, як правило, маскують цим будь-які проблеми. Постарайтеся максимально акуратно з'ясувати причини такої поведінки і знайти спільну мову з таким учнем.

 

10. Жодних образ.
   Порада: Не приймайте на свій рахунок образливих слів. Починайте кожен день з чистого аркуша.
   Завжди пам'ятайте, що перед вами діти. Іноді вони будуть хотіти зачепити вас, але ви ніколи не повинні показувати, що у них це вийшло. Ще краще, якщо у них це взагалі не буде виходити, оскільки ви нічого не будете приймати на свій рахунок.

 

11. Зробіть батьків своїми союзниками.
   Порада: Не бійтеся спілкуватися з батьками.
   Батьки дійсно можуть стати вашими союзниками. Телефонуйте їм не тільки тоді, коли хочете поскаржитися на учня, а й щоб повідомити про його успіхи або ж просто, щоб сказати про те, якого хорошого дитини вони виховали.

 

12. Задавайте прості питання.
   Порада: Задавайте учням прості питання, щоб допомогти їм відчути себе більш комфортно.

 

 

 

Веселка порад для класних керівників

 

Створюйте тавиховуйте учнівський колектив.

 

● Розвивайте таланти, розумові та фізичні здібності учнів, формуйте у них високу пізнавальну культуру, організовуйте змістовне дозвілля.

 

Створюйте необхідні умови для фізичного розвитку вихованців, збереження та зміцнення їхнього здоровя.

 

Готуйте школярів до господарсько – трудової діяльності.

 

Організовуйте роботу з учителями, дитячими та молодіжними організаціями.

 

● Налагоджуйте взаємозв’язок з сім’ями, роботу з батьками учнів.

 

Співпрацюйте з культурно – освітніми та позашкільними закладами, громадськістю, різноманітними громадськими організаціями.

 

Плануйте виховну діяльність.

 

 

 

 

 

           Якими діти народжуються ні від кого не залежить, але щоб шляхом правильного виховання зробилися хорошими – це в нашій владі.

 

                                                                               Плутарх

 

 

 

Короткі історії для душі

 

Хотів я молока, а одержав соску.

 

Хотів я батька, а одержав забавку.

 

Хотів я говорити, а одержав телевізор.

 

Хотів я навчитися, а одержав свідоцтво.

 

Хотів я думати, а одержав знання.

 

Хотів я мати власний погляд,

 

а одержав ідею.

 

Хотів я бути вільним,

 

а одержав дисципліну.

 

Хотів я любові, а одержав мораль.

 

Хотів я професію, а одержав місце.

 

Хотів я щастя, а одержав гроші.

 

Хотів я волю, а одержав автомобіль.

 

Хотів я місця в житті, а одержав карєру.

 

Хотів я надію, а одержав страх.

 

Хотів я змінювати,

 

а одержав нерозуміння.

 

Хотів я жити…

 

Бруно Ферреро

 

НВК №26 © 2019