^Нагору

662821
Сьогодні
Вчора
Цього тижня
За весь час
23
292
315
662821

Ваш IP: 3.87.250.158
Сьогодні: 25-01-2022

Банери

   Будь – яка діяльність може бути технологією, або мистецтвом.

Мистецтво застосоване на інтуїції, технологія на науці.

З мистецтва все починається, технологією – закінчується,

Щоб потім усе почалося спочатку.

                                                           М. В. Кларін

     Професія вчителя має велике соціальне значення, оскільки пов’язана з вихованням, забезпеченням належного рівня розумового та фізичного розвитку молодого покоління. Ефективно виконати поставлені перед педагогом завдання можливо лише за умови високого рівня його професійного здоров’я.

    Культура здоров’я педагога є невід’ємною складовою його загальної культури, впливає на рівень знань, умінь, навичок щодо формування, збереження, відтворення та зміцнення власного здоров’я і характеризується високим рівнем культури поведінки стосовно здоров’я оточуючих. 26 жовтня у закладі відбулася педагогічна рада- аукціон педагогічних ідей «Про діяльність педагогічного колективу щодо збереження та зміцнення здоров’я дітей та реалізацію нових підходів у формуванні соціально-особистісних навичок»

    У ході педради педагоги працювали у десяти локаціях, мали можливість оволодіти життєвими навичками та уміннями, соціально-психологічними компетентностями, які забезпечують здоровий і продуктивний спосіб життя, адекватне сприйняття навколишнього світу, ефективну міжособистісну взаємодію, здатність до творчої та продуктивної діяльності.

   На підставі аналізу компонентів структур компетентності, представлених у науковій літературі, визначили структуру здоров’язберігаючої компетентності педагога, до якої входять:

– ціннісно-мотиваційний компонент, що являє собою систему цінностей особистості педагога (основна цінність — здоров’я), яка мотивує його на здоров’язберігаючу діяльність, проявляється в інтересі і потребах педагога до формування ним здоров’язберігаючої компетентності;

– когнітивний компонент, спрямований на формування системи знань про закономірності життя та збереження здоров’я, прагнення до самоосвіти в питаннях здоров’язбереження;

– операційно-технологічний компонент – оволодіння педагогами вміннями здоров’язберігаючої діяльності, проявляється в готовності до реалізації поведінкових моделей здорового способу життя та здоров’язберігаючих технологій і здатності до самовдосконалення власного здоров’я;

– компонент особистісних і професійних якостей педагога. Включає такі особистісні якості, як відповідальність, організованість, доброзичливість, вимогливість до себе, працьовитість, ініціативність, енергійність, наполегливість, рішучість тощо, а також професійно-значущі якості, а саме: інтерес до людей, любов до дітей, тактовність, емпатія, толерантність, рефлексія та ін.

    Усі компоненти структури здоров’язберігаючих компетентностей педагога взаємопов’язані. У ході обговорення вчителі дійшли висновку, що кожна конкретна ситуація вимагає певного підбору здібностей, якостей особистості, готовності педагога до здоров’язберігаючої діяльності, а ключовим елементом реалізації здоров’язберігаючих компетентностей вчителем є здоров’язберігаючий урок як форма організації навчання.

     Педагоги не залишили поза увагою й питання ментального здоров’я, розглянули основні критерії емоційного благополуччя людини:

* впевненість в собі;

*отримання задоволення від життя;

* задоволеність життям і роботою;

* гарний настрій;

* здоров'я;

* працездатність

та конструктивні методи подолання стресу та відновлення власних ресурсів.

зображення viber 2021-11-04 16-44-35-812

Детальніше...

ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2022 рік Рівненського НВК № 26 переглянути

Мета (не) конференції:

- популяризація напрацювань педагогів, які атестуються у 2020-2021 н.р.;

- використання інноваційних технологій, сучасних методів і прийомів у формуванні творчо-працездатного учнівського колективу;

- педагогічний інструментарій формування предметних та ключових компетентностей на уроках;

- реалізація діяльнісного особистісно зорієнтованого та компетентісного підходів в освітньому процесі.

 

14.45 – вітання учасників (не) конференції. Методичний коментар щодо мети та форми проведення заходу.

Ящук С.О., заступник директора

IMG-e95323c02412e91b47269090afb24f63-V

 

Детальніше...

     Зміни, що відбуваються в сучасній освіті, спонукають нас до розуміння надважливості цінностей громадянської освіти. Усе більше звертаємося до понять, що лежать в основі побудови навчання на цінностях: відповідальність, рівність, права людини, демократія, повага до різноманіття, повага до людської гідності. Усе глибше обговорюємо їх практичне значення й користь, приходимо до спільного розуміння їхньої сутності, усвідомлюємо, чому вони важливі для кожного громадянина.

     Для надання методичної підтримки вчителям, систематизації знань педагогів щодо ефективних способів для формування громадянської компетентності здобувачів освіти, підвищення їх професійної компетентності у новому освітньому просторі, оновлення змісту і форм виховання відповідно до сучасних вимог в освіті й в суспільстві 4 березня 2021 року була проведена педагогічна рада-конференція «Формування громадянської компетентності засобами родинно-патріотичного виховання та шляхом використання ІКТ».

зображення viber 2021-03-04 21-17-58

Детальніше...

Річний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2021 рік Рівненського НВК № 26 переглянути

 

17.12.2020 року

Педагогічна рада – майстерня

«Розвиток комунікативної компетентності школярів – актуальне завдання освітнього процесу сучасної школи»

Мета:

- сприяти засвоєнню інформації з метою осмислення й подальшої рефлексії, спрямованої на розвиток педагогічної майстерності;

- зорієнтувати педагогів закладу на практичне використання сучасних прийомів, методів, технологій щодо розвитку комунікативної компетентності та вдосконалення шляхів реалізації на компетентнісному уроці;

- визначити труднощі сучасних учнів у спілкуванні та вказати шляхи їх подолання;

- прийняти спільне рішення про удосконалення шляхів реалізації та методів розвитку комунікативної компетентності школярів як актуального завдання освітнього процесу сучасної школи.

 

Детальніше...

     9 листопада, в День української писемності та мови, в НВК №26 відчувався святковий настрій, бо вчителі та учні прийшли у вишиванках.

     Відзначення народного свята дало змогу доторкнутися учням до джерел духовної культури рідного народу, поглибити знання про витоки писемності та розвиток української мови, її правопис; усвідомити необхідність пропагування української мови в суспільстві, підвищення власної мовної культури як обов’язку кожного українця.

     Школярі 5 –х та 6-х класів   позмагалися у мовознавчому квесті знавців лексикології та фразеології, учні 7-11 класів написали диктанти, присвячені рідній мові. Це дало змогу зрозуміли, що знання рідної мови та вміння нею користуватися – шлях до всебічного розвитку людини.

    Юні поети та вчителі взяли участь у літературному вернісажі “Барвисте слово української душі”, де читали власні поезії, щоби вкотре вшанувати нашу рідну мову, ще раз почути щирі слова любові й вдячності до неї, згадати нелегкий шлях її розвитку.

     Бережімо і плекаймо рідну мову, адже саме вона є джерелом народної пам’яті, що з’єднує минулі та прийдешні покоління; безцінною спадщиною, яка бережливо передається з роду в рід. Як сказав поет Борис Олійник: “І тільки Слово береже в основі безсмертя української душі!”

IMG-0afd44fc2558cc95815ac90661b99c75-V

 

Детальніше...

 

Із метою формування професійної компетентності педагогів , підвищення їх методичної майстерності, ознайомлення з новими вимогами щодо проведення сучасного уроку у контексті компетентнісного підходу та озброєння вчителів новими знаннями. Сучасними прийомами, методами, технологіями 05 грудня 2019 року був проведений психолого-педагогічний семінар із теми «Сучасний урок у контексті компетентнісного підходу до набуття школярами життєвих компетентностей.»

 

Заступник директор Ящук С.О. розкрила основні пріоритети сучасної освіти, аспекти сучасного компетентнісного уроку та вказала шляхи досягнення ефективності сучасного уроку, організувала ділову гру з педагогами. Працюючи в групах, учителі представляли моделі навчання, основні аспекти сучасного компетентнісного уроку, доводили, яких навичок потрібно навчити здобувачів освіти сьогодні, щоб вони були затребувані завтра, «оживляли пазли» у відповідній технології навчання, а також мали можливість ознайомитися із педагогічними та методичними здобутками окремих педагогів: у технології особистісно зорієнтованого навчання захищала модель уроку Гожа Алла Анатоліївна, а в технології критичного мислення – Киричук Наталія Дмитрівна. Про формування та розвиток компетентної особистості учня засобами інформаційних технологій в умовах компетентнісно спрямованого освітнього простору ділився Григорук Олександр Михайлович, про застосування інноваційних методів навчання під час вивчення техніко-тактичних дій у баскетболі – Денисова Катерина Анатоліївна, а про використання ігрової технології на уроках польської мови – Огоновська Вікторія Василівна. Троневич Катерина Валеріївна провела з педагогами «ранкове коло», ознайомила учасників семінару з різноманітними завданнями та моделлю уроку у НУШ.

 

Про результати анкетування учнів доповіла Дмитрук Катерина Сергіївна, соціальний педагог, яка зазначила: «Шо вміє вчити той, хто вчить цікаво». І на завершення семінару (етап рефлексії) педагоги складали сенкан до слова «урок».

 

 

 

Якщо ми будемо сьогодні навчати так,

                             як навчали вчора,

ми вкрадемо в наших дітей завтра

Джон Дьюї

(американський філософ)

f1

1. Відкриття семінару. Мотивація діяльності. Сучасний урок очима педагогів школи. Прийом «Незакінчене речення».

2. Сучасний урок очима педагогів школи (з архіву методичної роботи). Мінідискусія. «Питання сучасного уроку стояло завжди. Що змінилося?..»

3. Сучасні діти… Які вони? «Між батьками та дітьми великий технологічний та інтелектуальний стрибок…» Погляд сучасної мами…

Ящук С.О., заступник директора

Детальніше...

«Дуже важливо, щоб кожна дитина повірила у власні сили, раділа кожному шкільному дню, кожній зустрічі з педагогом, кожному дзвінку на урок. Принципово важливо, щоб шкільне життя стало для кожного учня сенсом його власного життя»
                                      Шалва Амонашвілі

 

18 лютого в Рівненському НВК № 26 відбулася педагогічна рада – дослідження на тему: «Реалізація науково-педагогічного проекту «Інтелект України» у початкових класах та перспективи розвитку в основній школі».

Завдяки вчителям початкової школи, що працюють за програмою науково-педагогічного проекту «Інтелект України» , педагогічний колектив мав змогу відчути себе дітьми та опробувати своєрідність цієї програми.

 Заступник директора з навчально-виховної роботи Харковець Т.Д. ознайомила присутніх з основними аспектами НПП «Інтелект України». Присутні дізналися про історію створення даного проекту, ознайомилися з науковцями-розробниками проекту, моделями навчання, технологіями, методами навчання, дидактичними засобами. Особливу увагу приділено технологічним вправам НПП «Інтелект України», до кожної вправи був наведений приклад-ілюстрація з зошитів, а деякі вправи вчителі мали можливість побачити за допомогою фрагментів уроків.

v4

 

Детальніше...

НВК №26 © 2019