^Нагору

536796
Сьогодні
Вчора
Цього тижня
За весь час
420
254
1398
536796

Ваш IP: 3.237.67.179
Сьогодні: 03-12-2020

Банери

     9 листопада, в День української писемності та мови, в НВК №26 відчувався святковий настрій, бо вчителі та учні прийшли у вишиванках.

     Відзначення народного свята дало змогу доторкнутися учням до джерел духовної культури рідного народу, поглибити знання про витоки писемності та розвиток української мови, її правопис; усвідомити необхідність пропагування української мови в суспільстві, підвищення власної мовної культури як обов’язку кожного українця.

     Школярі 5 –х та 6-х класів   позмагалися у мовознавчому квесті знавців лексикології та фразеології, учні 7-11 класів написали диктанти, присвячені рідній мові. Це дало змогу зрозуміли, що знання рідної мови та вміння нею користуватися – шлях до всебічного розвитку людини.

    Юні поети та вчителі взяли участь у літературному вернісажі “Барвисте слово української душі”, де читали власні поезії, щоби вкотре вшанувати нашу рідну мову, ще раз почути щирі слова любові й вдячності до неї, згадати нелегкий шлях її розвитку.

     Бережімо і плекаймо рідну мову, адже саме вона є джерелом народної пам’яті, що з’єднує минулі та прийдешні покоління; безцінною спадщиною, яка бережливо передається з роду в рід. Як сказав поет Борис Олійник: “І тільки Слово береже в основі безсмертя української душі!”

IMG-0afd44fc2558cc95815ac90661b99c75-V

 

Детальніше...

 

Із метою формування професійної компетентності педагогів , підвищення їх методичної майстерності, ознайомлення з новими вимогами щодо проведення сучасного уроку у контексті компетентнісного підходу та озброєння вчителів новими знаннями. Сучасними прийомами, методами, технологіями 05 грудня 2019 року був проведений психолого-педагогічний семінар із теми «Сучасний урок у контексті компетентнісного підходу до набуття школярами життєвих компетентностей.»

 

Заступник директор Ящук С.О. розкрила основні пріоритети сучасної освіти, аспекти сучасного компетентнісного уроку та вказала шляхи досягнення ефективності сучасного уроку, організувала ділову гру з педагогами. Працюючи в групах, учителі представляли моделі навчання, основні аспекти сучасного компетентнісного уроку, доводили, яких навичок потрібно навчити здобувачів освіти сьогодні, щоб вони були затребувані завтра, «оживляли пазли» у відповідній технології навчання, а також мали можливість ознайомитися із педагогічними та методичними здобутками окремих педагогів: у технології особистісно зорієнтованого навчання захищала модель уроку Гожа Алла Анатоліївна, а в технології критичного мислення – Киричук Наталія Дмитрівна. Про формування та розвиток компетентної особистості учня засобами інформаційних технологій в умовах компетентнісно спрямованого освітнього простору ділився Григорук Олександр Михайлович, про застосування інноваційних методів навчання під час вивчення техніко-тактичних дій у баскетболі – Денисова Катерина Анатоліївна, а про використання ігрової технології на уроках польської мови – Огоновська Вікторія Василівна. Троневич Катерина Валеріївна провела з педагогами «ранкове коло», ознайомила учасників семінару з різноманітними завданнями та моделлю уроку у НУШ.

 

Про результати анкетування учнів доповіла Дмитрук Катерина Сергіївна, соціальний педагог, яка зазначила: «Шо вміє вчити той, хто вчить цікаво». І на завершення семінару (етап рефлексії) педагоги складали сенкан до слова «урок».

 

 

 

Якщо ми будемо сьогодні навчати так,

                             як навчали вчора,

ми вкрадемо в наших дітей завтра

Джон Дьюї

(американський філософ)

f1

1. Відкриття семінару. Мотивація діяльності. Сучасний урок очима педагогів школи. Прийом «Незакінчене речення».

2. Сучасний урок очима педагогів школи (з архіву методичної роботи). Мінідискусія. «Питання сучасного уроку стояло завжди. Що змінилося?..»

3. Сучасні діти… Які вони? «Між батьками та дітьми великий технологічний та інтелектуальний стрибок…» Погляд сучасної мами…

Ящук С.О., заступник директора

Детальніше...

«Дуже важливо, щоб кожна дитина повірила у власні сили, раділа кожному шкільному дню, кожній зустрічі з педагогом, кожному дзвінку на урок. Принципово важливо, щоб шкільне життя стало для кожного учня сенсом його власного життя»
                                      Шалва Амонашвілі

 

18 лютого в Рівненському НВК № 26 відбулася педагогічна рада – дослідження на тему: «Реалізація науково-педагогічного проекту «Інтелект України» у початкових класах та перспективи розвитку в основній школі».

Завдяки вчителям початкової школи, що працюють за програмою науково-педагогічного проекту «Інтелект України» , педагогічний колектив мав змогу відчути себе дітьми та опробувати своєрідність цієї програми.

 Заступник директора з навчально-виховної роботи Харковець Т.Д. ознайомила присутніх з основними аспектами НПП «Інтелект України». Присутні дізналися про історію створення даного проекту, ознайомилися з науковцями-розробниками проекту, моделями навчання, технологіями, методами навчання, дидактичними засобами. Особливу увагу приділено технологічним вправам НПП «Інтелект України», до кожної вправи був наведений приклад-ілюстрація з зошитів, а деякі вправи вчителі мали можливість побачити за допомогою фрагментів уроків.

v4

 

Детальніше...

НВК №26 © 2019