^Нагору

956224
Сьогодні
Вчора
Цього тижня
За весь час
40
366
406
956224

Ваш IP: 3.236.111.234
Сьогодні: 19-03-2024

Банери

11.01.2024

 

«Правдивість – це передусім чесність перед людьми і водночас перед власною совістю. Правдива оцінка самого себе – що я вже можу і чого не можу, як я просуваюся до... вершини самовдосконалення... – правдива оцінка всього цього є наріжним каменем правдивості й чесності».


Василь Сухомлинський “Сто порад вчителеві”

 

План

 

1. Академічна доброчесність як запорука якісної освіти. Положення про академічну доброчесність ліцею.Моніторингове дослідження. Погляд заступника директора з виховної роботи Катерини Медведюк. переглянути

 

Детальніше...

30.11.2023

Психолого-педагогічний семінар

“Спрямованість системи оцінювання на формування

у здобувачів освіти відповідального ставлення до результатів  навчання шляхом використання прийому самооцінювання та взаємооцінювання

під час перевірки знань”

План проведення

1.  Система оцінювання в закладі. Роль самооцінювання та самооцінювання в процесі навчання. Методи, техніки та інструменти самооцінювання та взаємооцінювання. Відеопрезентація. Виступ Лілії Баганець.

2.  Робота в групах. Практичні приклади та вправи щодо використання прийомів самооцінювання та взаємооцінювання під час організації освітнього процесу в закладі:

2.1.    Формувальне оцінювання в дії (від теорії до практики). Самооцінювання і взаємооцінювання, зворотній зв'язок. Відеопрезентація. Виступ Тетяни Ковтунович та Анни Яковлєвої.

2.2.    Самооцінювання та взаємооцінювання учнів 1-4-х класів на уроках української мови. Відеофрагмент уроку. Виступ Лідії Остапчук.

2.3.    Самооцінювання та взаємооцінювання здобувачів освіти на уроках іноземної мови. Відеопрезентація. Виступ Ірини Шандалюк.

2.4.    Приклади впровадження самооцінювання та взаємооцінювання при вивченні математики в 5-6-х класах. Відеопрезентація. Виступ Ірини Кузьмук, Любові Юрчук.

2.5.    Самооцінювання і взаємооцінювання здобувачів освіти на уроках трудового навчання. Відеопрезентація. Виступ Олени Рабченюк.

2.6.    Застосування прийомів самооцінювання та взаємооцінювання учнів 5-6-х класів на уроках інтегрованого курсу «Здоров'я, безпека та добробут». Відеофрагмент уроку. Виступ Оксани Новосад.

3.  Психологічні та педагогічні аспекти впливу мотиваційних карток на мотивацію дітей з особливими освітніми потребами. Виступ асистента вчителя Лесі СЕНЬ.

4.  Психологічні та педагогічні аспекти впливу цих прийомів на мотивацію та результативність учнів. Поради психолога Олени Балакірєвої.

5.  Трихвилинна пауза. Підсумки семінару. Лілія Баганець.

РІЧНИЙ ПЛАН підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2023 рік Рівненського ліцею № 26 переглянути

ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2024 рік Рівненського ліцею № 26 переглянути

04.05.2023 року

 

 

Практичний семінар-тренінг

«Формування траєкторії професійного розвитку педагогічних працівників»

Життя - це безкінечне удосконалення.

Вважати себе досконалим - значить убити себе

Христиан Фрідріх Хабель, німецький драматург

 

 

Детальніше...

Успіх у навчанні – єдине

джерело внутрішніх сил дитини,

які породжують енергію

для подолання труднощів

та бажання вчитися

                                   В.О.Сухомлинський

 

П Л А Н

 

1. Презентаційний виступ «Впровадження державного стандарту базової середньої освіти та особливості навчання в 5-х класах НУШ» переглянути

С.О.Ящук, заступник директора з навчально-виховної роботи

Детальніше...

ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2023 рік Рівненського ліцею № 26 переглянути

Педагогічна рада з елементами тренінгу

«Професійна діяльність педагогів НУШ: ідеї, знахідки, перспективи розвитку»

План

І. Організаційно-мотиваційний етап.

1. Ранкове коло. Руханка «Цеглинки LEGO»

Павлюк В.Ю., вчитель 2-Б класу

2. Перегляд мультфільму «Світ очима дитини».

Поділ на групи.

3. Вправа «Передбачення» (Знаємо-хочемо дізнатися – дізналися)

Миргородська Л.А., вчитель 4-А класу, керівник ШМО

Детальніше...

Педагогічна рада – конференція

«Колективний досвід педагогів закладу щодо реалізації компетентнісного підходу в освітньому процесі школи»

Мета:

     - узагальнити, систематизувати і поширити колективний досвід роботи педагогів закладу із науково-методичної теми;

     - комплексно проаналізувати упровадження науково-методичної теми упродовж 2017-2022 років;

     - спрезентувати методичними підрозділами найважливіших напрацювань із реалізованої науково-методичної теми;

     Людина досконало володіє лише тим,

що сама здобуває власною працею

С.Л.Рубінштейн

Детальніше...

   Будь – яка діяльність може бути технологією, або мистецтвом.

Мистецтво застосоване на інтуїції, технологія на науці.

З мистецтва все починається, технологією – закінчується,

Щоб потім усе почалося спочатку.

                                                           М. В. Кларін

     Професія вчителя має велике соціальне значення, оскільки пов’язана з вихованням, забезпеченням належного рівня розумового та фізичного розвитку молодого покоління. Ефективно виконати поставлені перед педагогом завдання можливо лише за умови високого рівня його професійного здоров’я.

    Культура здоров’я педагога є невід’ємною складовою його загальної культури, впливає на рівень знань, умінь, навичок щодо формування, збереження, відтворення та зміцнення власного здоров’я і характеризується високим рівнем культури поведінки стосовно здоров’я оточуючих. 26 жовтня у закладі відбулася педагогічна рада- аукціон педагогічних ідей «Про діяльність педагогічного колективу щодо збереження та зміцнення здоров’я дітей та реалізацію нових підходів у формуванні соціально-особистісних навичок»

    У ході педради педагоги працювали у десяти локаціях, мали можливість оволодіти життєвими навичками та уміннями, соціально-психологічними компетентностями, які забезпечують здоровий і продуктивний спосіб життя, адекватне сприйняття навколишнього світу, ефективну міжособистісну взаємодію, здатність до творчої та продуктивної діяльності.

   На підставі аналізу компонентів структур компетентності, представлених у науковій літературі, визначили структуру здоров’язберігаючої компетентності педагога, до якої входять:

– ціннісно-мотиваційний компонент, що являє собою систему цінностей особистості педагога (основна цінність — здоров’я), яка мотивує його на здоров’язберігаючу діяльність, проявляється в інтересі і потребах педагога до формування ним здоров’язберігаючої компетентності;

– когнітивний компонент, спрямований на формування системи знань про закономірності життя та збереження здоров’я, прагнення до самоосвіти в питаннях здоров’язбереження;

– операційно-технологічний компонент – оволодіння педагогами вміннями здоров’язберігаючої діяльності, проявляється в готовності до реалізації поведінкових моделей здорового способу життя та здоров’язберігаючих технологій і здатності до самовдосконалення власного здоров’я;

– компонент особистісних і професійних якостей педагога. Включає такі особистісні якості, як відповідальність, організованість, доброзичливість, вимогливість до себе, працьовитість, ініціативність, енергійність, наполегливість, рішучість тощо, а також професійно-значущі якості, а саме: інтерес до людей, любов до дітей, тактовність, емпатія, толерантність, рефлексія та ін.

    Усі компоненти структури здоров’язберігаючих компетентностей педагога взаємопов’язані. У ході обговорення вчителі дійшли висновку, що кожна конкретна ситуація вимагає певного підбору здібностей, якостей особистості, готовності педагога до здоров’язберігаючої діяльності, а ключовим елементом реалізації здоров’язберігаючих компетентностей вчителем є здоров’язберігаючий урок як форма організації навчання.

     Педагоги не залишили поза увагою й питання ментального здоров’я, розглянули основні критерії емоційного благополуччя людини:

* впевненість в собі;

*отримання задоволення від життя;

* задоволеність життям і роботою;

* гарний настрій;

* здоров'я;

* працездатність

та конструктивні методи подолання стресу та відновлення власних ресурсів.

зображення viber 2021-11-04 16-44-35-812

Детальніше...

НВК №26 © 2022