^Нагору

513873
Сьогодні
Вчора
Цього тижня
За весь час
40
322
1509
513873

Ваш IP: 3.237.94.109
Сьогодні: 19-09-2020

Банери

 

Із метою формування професійної компетентності педагогів , підвищення їх методичної майстерності, ознайомлення з новими вимогами щодо проведення сучасного уроку у контексті компетентнісного підходу та озброєння вчителів новими знаннями. Сучасними прийомами, методами, технологіями 05 грудня 2019 року був проведений психолого-педагогічний семінар із теми «Сучасний урок у контексті компетентнісного підходу до набуття школярами життєвих компетентностей.»

 

Заступник директор Ящук С.О. розкрила основні пріоритети сучасної освіти, аспекти сучасного компетентнісного уроку та вказала шляхи досягнення ефективності сучасного уроку, організувала ділову гру з педагогами. Працюючи в групах, учителі представляли моделі навчання, основні аспекти сучасного компетентнісного уроку, доводили, яких навичок потрібно навчити здобувачів освіти сьогодні, щоб вони були затребувані завтра, «оживляли пазли» у відповідній технології навчання, а також мали можливість ознайомитися із педагогічними та методичними здобутками окремих педагогів: у технології особистісно зорієнтованого навчання захищала модель уроку Гожа Алла Анатоліївна, а в технології критичного мислення – Киричук Наталія Дмитрівна. Про формування та розвиток компетентної особистості учня засобами інформаційних технологій в умовах компетентнісно спрямованого освітнього простору ділився Григорук Олександр Михайлович, про застосування інноваційних методів навчання під час вивчення техніко-тактичних дій у баскетболі – Денисова Катерина Анатоліївна, а про використання ігрової технології на уроках польської мови – Огоновська Вікторія Василівна. Троневич Катерина Валеріївна провела з педагогами «ранкове коло», ознайомила учасників семінару з різноманітними завданнями та моделлю уроку у НУШ.

 

Про результати анкетування учнів доповіла Дмитрук Катерина Сергіївна, соціальний педагог, яка зазначила: «Шо вміє вчити той, хто вчить цікаво». І на завершення семінару (етап рефлексії) педагоги складали сенкан до слова «урок».

 

 

 

Якщо ми будемо сьогодні навчати так,

                             як навчали вчора,

ми вкрадемо в наших дітей завтра

Джон Дьюї

(американський філософ)

f1

1. Відкриття семінару. Мотивація діяльності. Сучасний урок очима педагогів школи. Прийом «Незакінчене речення».

2. Сучасний урок очима педагогів школи (з архіву методичної роботи). Мінідискусія. «Питання сучасного уроку стояло завжди. Що змінилося?..»

3. Сучасні діти… Які вони? «Між батьками та дітьми великий технологічний та інтелектуальний стрибок…» Погляд сучасної мами…

Ящук С.О., заступник директора

Детальніше...

ЗАТВЕРДЖЕНО

педагогічною радою

(протокол №2 від 18.02.2019)

План заходів щодо попередження насильницької моделі поведінки, випадків булінгу серед учасників освітнього процесу, учнів 1-11 класів

Детальніше...

«Дуже важливо, щоб кожна дитина повірила у власні сили, раділа кожному шкільному дню, кожній зустрічі з педагогом, кожному дзвінку на урок. Принципово важливо, щоб шкільне життя стало для кожного учня сенсом його власного життя»
                                      Шалва Амонашвілі

 

18 лютого в Рівненському НВК № 26 відбулася педагогічна рада – дослідження на тему: «Реалізація науково-педагогічного проекту «Інтелект України» у початкових класах та перспективи розвитку в основній школі».

Завдяки вчителям початкової школи, що працюють за програмою науково-педагогічного проекту «Інтелект України» , педагогічний колектив мав змогу відчути себе дітьми та опробувати своєрідність цієї програми.

 Заступник директора з навчально-виховної роботи Харковець Т.Д. ознайомила присутніх з основними аспектами НПП «Інтелект України». Присутні дізналися про історію створення даного проекту, ознайомилися з науковцями-розробниками проекту, моделями навчання, технологіями, методами навчання, дидактичними засобами. Особливу увагу приділено технологічним вправам НПП «Інтелект України», до кожної вправи був наведений приклад-ілюстрація з зошитів, а деякі вправи вчителі мали можливість побачити за допомогою фрагментів уроків.

v4

 

Детальніше...

НВК №26 © 2019