^Нагору

956203
Сьогодні
Вчора
Цього тижня
За весь час
19
366
385
956203

Ваш IP: 44.213.80.174
Сьогодні: 19-03-2024

Банери

     Щосереди з 15.00 до 17.00 (за попереднім записом)

     Двері психологічної служби відкриті для всіх, хто потребує щоб вислухали або послухати інших, запитати чи поділитися...

     Також можна звернутися за індивідуальною консультацією до психологічної служби.

     Для інформації! Група підтримки — це спеціально створене місце, де можна конфіденційно поділитися з іншими власними переживаннями та побачити свою ситуацію іншими очима.

     Разом — ми сила!

     Віримо, що все буде добре!

Цілодобова лінія психологічної підтримки “Між нами”, Львівський міський центр соціальних служб. Телефон 0800307305 Дзвінки з будь-яких операторів — безкоштовні

 

Центр психосоціальної підтримки НаУКМА та БО “Голоси дітей”. Гаряча лінія для дітей(08.00 — 22.00 0960392258 0991985795 0635581282

 

Гаряча лінія НУО “Людина в біді” Безкоштовні психологічні консультації(24/7): 0800210160

 

Центр-Ресурс Професіонал. Системний сімейний психотерапевт. 09.00 — 20.00 Телефон у Польщі +48733115296. Вайбер, телеграм: (067)-718-99-66 (063)-7210463, (066)-219-09-73

 

Національна гаряча лінія з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискрімінації ГО “Ла Страда-Україна”

Цілодобово, Тел. 0800-500-335(зі стаціонарних) або 0800-116-123(з мобільних). Дзвінки безкоштовні, анонімні, конфіденційні. Електронні канали консультування: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; ТelegramNHL116123; Messenger-lastradaukraine; Skypelastrada-ukraine

 

Програма СЕТА Безкоштовна психологічна допомога для українців, що постраждали від війни(дорослі та діти від 12 років):

·       0682832098 Вайбер

·       0661474317 Телеграм

1. Турбуємось про себе і намагаємось не починати роботу без ресурсу. Якщо нам не вистачить сил витримати погляд дитини, наповнений болем, її запитання, реакцію – це посилить її стан занепокоєння та безпорадності.                   

2. Наше завдання – створити безпечний простір, у якому б дитина відчула близькість – “я з тобою”. Ідеться про простір із чітко структурованими правилами та межами контакту.           

3. Якщо ви не маєте досвіду роботи з емоційним реагуванням на почуття та емоції, починати роботу можна буде лише у співпраці з психологом.  Цю роботу можна буде проводити лише після фази стабілізації – зміцнення та відчуття безпеки.

4. Не можна використовувати в іграх чи під час занять метафори, образи літаків тощо. Це може травмувати дітей, які були під обстрілами. У роботі спираємося на метафори та образи дому, землі, веселки, води. ️Навіть образ неба зараз не даватиме дітям стійкості – для багатьох це джерело небезпеки. Будь ласка, зважайте на це, плануючи свої зустрічі з учнями.                 

5. Якщо в роботі плануєте створювати щось із частин, наприклад кубиків, пам’ятайте: якщо деталі руйнуватимуться, це може нагадувати дітям зруйнований будинок. Діти самі можуть обрати таку гру – тоді для них це буде помічне. До того ж будьте уважні до звуків, що використовуються в супроводі.                     

6. Не пропонуйте дітям жодних образів воєнної техніки. Приймається лише той варіант, коли вони самі хочуть намалювати, виліпити чи обговорити це.Натомість працюйте над образами сили та стійкості й частіше просіть дитину намалювати, зобразити те, що є її силою.

7. Пам’ятайте, що ми проводимо зустрічі для того, щоби дати дітям стабільність у теперішній реальності, відволікати їх і розважати цікавими фактами, захопливими розповідями. Війну, танки, вибухи вони бачать у новинах. Вони чують про це від батьків, рідних і близьких. Уявіть, що ви працюєте з дитиною з Харкова, яка сидить у бомбосховищі. Усі розмови про війну для неї зараз – додаткове травмування. Будь ласка, зважайте на це.       

8. Для дитини, яка пережила втрату, втратила близьких або будинок, абсолютно неприпустимі слова на кшталт “час лікує”, “у всьому є й хороший бік”, “подивися, який тут є хороший варіант для тебе”. Ці слова некоректні та неетичні. Дітям важливо почути: “Те, що ти пережив – жахлива трагедія, це жахливо й так шкода, що тобі довелося через це пройти. Я захоплююсь твоїми мужністю та силою. Попри таке горе, ти справляєшся, як справжній герой. Я дуже хочу тебе обійняти та захистити”.

9. Якщо дитина починає говорити, що б вона не говорила, ми її слухаємо й не перебиваємо! Киваємо, підтримуємо й наприкінці робимо акцент на тому, що навіть слухати – це дуже важко. Далі можна сказати: “Але я бачу, який ти сильний і як ти справляєшся”.

 

Детальніше: Самодопомога в умовах стресу

НВК №26 © 2022